×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال از پنج مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا برنامه خواسته است. هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز سه شنبه به منظور تصمیم‌گیری برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برگزار و برنامه‌های چندین مربی ایرانی و شاغل در لیگ برتر بررسی می‌شود. فدراسیون فوتبال ظرف ۲۴ ساعت اخیر از امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، فرهاد مجیدی و مهدی تارتار برنامه کوتاه مدت تا زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا را خواسته است.

دستپخت تاج برای فوتبال زنان!

رئیس فدراسیون فوتبال یکی از دوومیدانی‌کاران سابق را به عنوان نایب رئیس زنان این فدراسیون انتخاب کرده است. پس از کنار گذاشتن شهره موسوی از نایب رئیسی فدراسیون فوتبال گزینه‌های مختلفی برای نایب رئیسی زنان مطرح شد که فدراسیون فوتبال هیچکدام از آنها را تایید یا تکذیب نکرد و در قبال انتخاب سرپرست سکوت کرد. با این حال بعد از گذشت مدتی بالاخره سرپرست نایب رئیسی زنان فدراسیون با حکم مهدی تاج رئیس این فدراسیون انتخاب شد. بر اساس حکم تاج مریم منظمی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال صندلی سابق شهره موسوی را از آن خود کرد تا وظیفه برنامه‌ریزی، سازماندهی و مدیریت فوتبال و فوتسال زنان را برعهده بگیرد اما سوال اصلی اینجاست که منظمی چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟

مارکا: جایزه The Best به مسی می‌رسد

روزنامه مارکا پیش بینی کرد که لیونل مسی با پشت سرگذاشتن ام‌باپه و کریم بنزما جایزه بهترین بازیکن جهان را به دست آورد. به نقل از مارکا، The Best جایزه‌ای است که هر ساله فیفا به بهترین بازیکن جهان اهدا می‌کند. فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا بعد از پایان جام جهانی سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد. لیونل مسی، کیلیان ام‌باپه و کریم بنزما سه نامزد نهایی کسب این جایزه معتبر هستند. مارکا پیش بینی کرد که مسی بتواند این جایزه را به دست آورد.

قلعه‌نویی از قبول هدایت تیم‌ملی انصراف داد

یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های داخلی قبول هدایت تیم‌ملی از این فرآیند انصراف داد. امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، مهدی تارتار، فرهاد مجیدی و جواد نکونام پنج گزینه داخلی نهایی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم‌ملی عنوان شده بودند که از این بین، قلعه‌نویی به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های قبول این سمت، از این رقابت انصراف داد.

این نمایش را متوقف کنید

فدراسیون فوتبال روندی را برای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران کلید زده که بیشتر به یک نمایش شباهت دارد تا یک روند عمل‌گرایانه و منطقی!  تیم ملی فوتبال ایران در برهه‌ای به سر می‌برد که سرمربی ندارد و برای پرهیز از تکرار اتفاقاتی مانند انتخاب مارک ویلموتس، هیچ‌کس فشاری روی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید نگذاشته اما این بار هم فدراسیون فوتبال – که سعی دارد اختیار عمل را در دست خود بگیرد – به بیراهه رفته و نمی‌داند چطور این اوضاع را مدیریت کند!

تعویق مجمع تکواندو به دلیل سانحه برای وزیر ورزش

حادثه سقوط بالگرد حامل مسئولان ورزش کشور و درگذشت مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش باعث شد تا با تصمیم هادی ساعی مجمع فوق‌العاده فدراسیون تکواندو به تعویق بیفتد.  روز پنجشنبه مورخ چهارم اسفند ماه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و برخی از مسئولان این وزارتخانه از کرمان عازم شهرستان بافت بود که دچار سانحه شد. در پی این اتفاق اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی درگذشت و حمید سجادی وزیر ورزش نیز به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

بسکتبالیست‌ها در چه شرایطی به جام جهانی صعود می‌کنند؟

بسکتبالیست های ایران در آخرین دیدار برای کسب سهمیه جام جهانی به دیدار چین خواهند رفت.  تیم ملی بسکتبال ایران فردا یکشنبه باید در هنگ‌کنگ به مصاف تیم ملی چین برود و تلاش خواهد کرد تا جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.  پس از اینکه تیم بسکتبال چین در انتخابی جام جهانی در آسیا و اقیانوسیه مقابل قزاقستان به برتری رسید، ساعت ۷:۳۰ صبح فردا یکشنبه در ورزشگاه تسوئن وان با ایران روبرو خواهد شد. ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳  صبح پنج‌شنبه به مصاف ژاپن میزبان رفت و با نتیجه ۹۶ بر ۶۱ شکست خورد.  محمد جمشیدی و بهنام یخچالی هر کدام ۱۵ امتیاز برای تیم ملی ایران کسب کردند و بهترین بازیکنان ایران بودند.

وزیر ورزش به خواب مصنوعی رفت

به منظور بهبود روند درمان، وزیر ورزش و جوانان به خواب مصنوعی فرو رفت. بامداد شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت که به تشخیص پزشکان بیمارستان شهید باهنر کرمان امکان ترخیص موقت از بیمارستان را داشتند به تهران منتقل شدند تا ادامه روند درمان این افراد در یکی از مراکز درمانی در تهران پیگیری شود. در حال حاضر کادر درمان حمید سجادی، به منظور پیشبرد هرچه بهتر امور درمانی، وزیر ورزش و جوانان را به خواب مصنوعی فرو بردند.

زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران با روسیه و عراق مشخص شد

زمان دو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه و عراقی قطعی شده و فقط بحث‌هایی با طرف عراقی بر سر محل برگزاری مسابقه وجود دارد.  تیم ملی فوتبال ایران در پنجره بازی‌های ملی (فیفا دی) در نوروز ۱۴۰۲ دو دیدار دوستانه مقابل تیم‌های ملی روسیه و عراق برگزار خواهد کرد. اگر چه هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی ایران مشخص نیست.

نساجی- استقلال در حضور همه هواداران

با اعلام فرماندار قائمشهر تمام ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در دیدار نساجی و استقلال استفاده خواهد شد. جواد مولایی فرماندار قائمشهر در دیدار با مسئولان باشگاه نساجی مازندران ضمن اعلام همکاری همه جانبه دستگاه‌های خدماتی شهرستان اظهار کرد: آماده حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه شهید وطنی هستیم و امیدواریم در کنار یک رقابت سالم و جذاب، مثل همیشه شور و هیجان بی نظیر هواداران شریف نساجی در رسانه ها پررنگ شود.

شمس آذر با توپ پر به سمت لیگ برتر فوتبال

هفته بیست و سوم لیگ یک فوتبال ایران با پیروزی ۲ مدعی اصلی صعود یعنی شمس آذر قزوین و سایپا به اتمام رسید. هفته بیست و سوم لیگ یک فوتبال ایران با ۷ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی، ‌ شمس آذر قزوین توانست با نتیجه ۳ بر یک فجرسپاسی را شکست دهد و ضمن بردن بازی ۶ امتیازی هفته، اختلافش را در صدر افزایش دهد.
رحمان جعفری، پوریا سرآبادانی و مهدی محمدی گل‌های میزبان را وارد دروازه حریف کردند و سید جلال عبدی تک‌ گل فجرسپاسی را زد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.