Categories: ورزشی

روایت روز/ تسلیم ساپینتو،‌ دلهره کهکشانی‌ها و کارت قرمز جنجالی!

به گزارش ایسنا، ‌ دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با سه دیدار پیگیری شد که تیم‌های هوادار، پیکان و استقلال موفق به صعود به جمع ۸ تیم برتر شدند.

صعود استقلال در جام حذفی

استقلال با برتری دو بر صفر برابر ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد. تیم فوتبال استقلال در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر استقلال به پایان رسید.

کارشناسی داوری دیدار استقلال و ملوان

تورج حق‌وردی معتقد است اخراج بازیکن ملوان برابر استقلال درست بود. تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران موفق شد با ۲ گل امیرارسلان مطهری در دقیقه ۷۴ و آرمان رمضانی در دقیقه ۷۹ ملوان بندر انزلی را شکست دهد و به جمع ۸ تیم برتر این جام صعود کند. در این دیدار تیم فوتبال ملوان از دقیقه ۵۱ با اخراج مجید عیدی ۱۰ نفره شد.

سون هیونگ مین هم قربانی بدرفتاری شد

سون هیونگ مین جدیدترین بازیکنی است که مورد توهین نژادپرستانه هواداران قرار گرفت. به نقل از ساکرنت، پس از اینکه مهاجم سون هیونگ مین در جریان پیروزی یکشنبه در لیگ برتر مقابل وستهام مورد توهین نژادپرستانه آنلاین قرار گرفت، تاتنهام از شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی خواسته است که اقدامات لازم را برای برخورد با این رفتار انجام دهند. کاپیتان ۳۰ساله کره جنوبی، چهار دقیقه پس از ورود به بازی به عنوان بازیکن تعویضی در داربی لندن در ورزشگاه تاتنهام، گل دوم لندنی‌ها را به ثمر رساند.

شرایط بغرنج شطرنج

رییس فدراسیون شطرنج در حالی استعفا کرده که این فدراسیون درگیر مشکلات زیادی است. در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو شطرنج ایران شرایط بغرنجی را پشت سر می‌گذارد. مدت‌های زیادی است که اردوی تیم‌های ملی تعطیل است، مدیر فنی تیم‌های ملی ظاهرا استعفا کرده، استادبزرگ‌های این رشته به دیگر کشورها کوچ کرده‌اند و فدراسیون درگیر بدهی‌های متعددی است.   استعفای رئیس فدراسیون هم در این شرایط وضعیت را بحرانی‌تر کرده است. هر چند که وزارت ورزش از استعفای حسن تامینی ابراز بی اطلاعی کرده اما او در گروهی که منتسب به هیات‌های استانی است استعفای خود را مطرح کرده و دلیل آن را نیز مشکلات شخصی عنوان کرده است.  

“ترین‌های” لیگ برتر فوتسال

با اتمام لیگ برتر فوتسال مشخص شد که کراپ الوند و گیتی‌پسند برترین تیم‌های دفاعی بودند و مس نیز در بخش هجومی عملکرد قابل تحسینی ارائه کرد. لیگ برتر فوتسال ایران با قهرمانی مس سونگون به پایان رسید تا مسی‌ها با پنج عنوان قهرمانی تبدیل به پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر شوند. آن‌ها در ۴ سال اخیر، سه بار قهرمان لیگ برتر شده‌اند و تنها گیتی‌پسند در فصل گذشته توانست یک بار مانع درخشش این تیم اهل آذربایجان شرقی شود.

رئیس فدراسیون شطرنج: هیات‌ها اجازه دهند می‌روم

حسن تامینی گفت: علاقه‌مند به رفتن از فدراسیون شطرنج هستم اما روسای هیات‌های استانی نمی‌خواهند آنها را آخر سال تنها بگذارم. رئیس فدراسیون شطرنج که روز گذشته در گروهی منتسب به هیات‌های استانی با انتشار متنی از ریاست فدراسیون استعفا کرده بود می‌گوید علاقه‌مند به رفتن از فدراسیون است منتهی روسای هیات‌ها نمی‌خواهند آنها را آخر سال تنها بگذارد!

کروس و شوامنی دو غایب بزرگ رئال برابر لیورپول

رئال مادرید در دیدار حساس برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد. به نقل از اسپورت، رئال مادرید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول خواهد رفت. رئال در این بازی که در آنفیلد برگزار خواهد شد، دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت. تونی کروس و اورلین شوامنی، دو هافبک رئالی‌ها به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانستند در فهرست نهایی قرار بگیرند که خبر بسیار بدی برای آنچلوتی است؛ چرا که پرکردن جای خالی آنها با توجه به جدایی کاسیمیرو اصلا آسان نیست.

ساپینتو: از مردم عذر می‌خواهم

ریکاردو ساپینتو بعد از محرومیت از سوی کمیته انضباطی و در خواست این کمیته برای عذرخواهی رسمی برای کاهش نیمی از محرومیت چهار جلسه‌ای این مربی، یادداشتی را منتشر و از مردم ایران عذرخواهی کرد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال با حکم کمیته انضباطی در چهار بازی آینده استقلال محروم است و تنها در صورتی که به طور رسمی از فوتبال ایران عذرخواهی کند، دو جلسه از محرومیت او تعلیقی خواهد شد.

صعود فولاد و شوک استعفای نکونام

تیم فولاد خوزستان در حالی که با تک گل ساسان انصاری موفق به شکست الفیصلی عربستان و راهیابی به دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد، با کناره‌گیری ناگهانی جواد نکونام از مربیگری در این تیم غافلگیر شد. این نخستین حضور فولاد در این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

تکمیل و افتتاح ۲۶۳ پروژه روبنایی و زیربنایی شهرهای جدید به ارزش ۳ هزار و ۸۰۰ میلیاردتومان

عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم شامل انعقاد قرارداد احداث ۱۶۸ هزار و…

4 ساعت ago

سود دوره خرداد ماه ۱۴۰۳صندوق گنجینه زرین شهر واریز شد

سود روز شمار صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر با افزایش ۲درصد نسبت به دوره…

4 ساعت ago

چرا صندوق های طلا برای سرمایه گذاری جذاب هستند؟

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از جذاب ترین شیوه ها برای سرمایه گذاری آحاد…

4 ساعت ago

ویدئو: خلاصه اخبار «ومعادن» در هفته‌ای که گذشت

در این ویدئوی کوتاه، ظرف چند دقیقه، چکیده اخبار هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات…

4 ساعت ago

موفقیت‌ها و رکوردهای پیاپی صبانور در سال ۱۴۰۲/ افزایش ۸۵ درصدی سود صبانور

روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت توسعه معدنی…

4 ساعت ago

پیشخوان مجازی بانک آینده؛ شعبه همیشه‌ در دسترس شما

پیشخوان مجازی بانک آینده، بیش از ۸۰ خدمت بانکی را به‌صورت ۲۴*۷ (۲۴ ساعت شبانه‌روز…

4 ساعت ago