×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، رئال مادرید با برتری قاطع مقابل الاهلی مصر به دیدار نهایی رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها راه یافت. در جریان دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها در مراکش، رئال مادرید برابر الاهلی مصر به میدان رفت و در پایان با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.  به این ترتیب دیدار فینال این مسابقات میان دو تیم رئال مادرید اسپانیا و الهلال عربستان برگزار می‌شود.

مکان بازی پیکان-استقلال مشخص شد

سازمان لیگ فوتبال مکان انجام دیدار دو تیم پیکان و استقلال در هفته بیستم لیگ برتر را اعلام کرد. دو تیم پیکان و استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت ۱۵ یکشنبه ۲۳ بهمن به مصاف هم می‌روند. بر این اساس، سازمان لیگ فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که این دیدار در ورزشگاه شهدای پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

فرانسه اجازه ورود ورزشکاران روسیه به المپیک را خواهد داد؟

سخنگوی دولت فرانسه اعلام کرد که تصمیم‌گیری در مورد حضور روسیه در المپیک ۲۰۲۴ در تابستان مشخص خواهد شد. به نقل از تاس، اولیویه وران، سخنگوی دولت فرانسه اظهار کرد: موافق اجرای کامل تحریم‌های غرب علیه روسیه است اما منتظر تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک درباره احتمال حضور ورزشکاران روسیه در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ خواهد ماند که ممکن است در تابستان امسال اتخاذ شود.

آمارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

بر اساس آمار هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، پیکان به عنوان بهترین تیم و پیام نیازمند به عنوان بهترین بازیکن هفته شناخته شدند. هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال سه شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار شد که با نتایجی که رقم خورد، سپاهان، پرسپولیس و استقلال در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی باقی ماندند اما تراکتور توانست با کسب سومین برد پیاپی جای گل‌گهر را در رده چهارم بگیرد.

مجروح شدن خسرو حیدری در اثر حمله زورگیرها

خسرو حیدری، مربی استقلال قبل از بازی با استقلال مورد سوء قصد از سوی چند زورگیر قرار گرفته و آسیب دیده است. خبری از خسرو حیدری، مربی تیم فوتبال استقلال امروز منتشر شد که در آن آمده بود که این مربی مورد سوء قصد چند زورگیر قرار گرفته است.

سون بالاتر از طارمی بهترین بازیکن آسیا شد

ستاره کره جنوبی بالاتر از طارمی عنوان برترین بازیکن سال آسیا را به خود اختصاص داد. برنده بهترین بازیکن گلدن گلوب آسیا ۲۰۲۲ اعلام شد. سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی برای ششمین سال متوالی از سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد. جایزه گلدن گلوب آسیا ۱۰ سال است که به بهترین بازیکن آسیا داده می شود و سون هیون مین در مجموع برنده ۸ جایزه شده است.

گزارش فیفا از رکوردشکنی در نقل‌وانتقالات زمستانی

فدراسیون جهانی فیفا گزارش تحلیلی از نقل‌وانتقالات بازیکنان منتشر کرد که نشان از رکوردشکنی در این پنجره نقل‌وانتقالات دارد. به نقل از فیفا، پنجره نقل و انتقالات در لیگ های معتبر اروپایی بسته شد. فدراسیون جهانی فیفا تحلیلی از نقل و انتقالات بازیکنان در این دره منتشر کرده است که نشان می‌دهد در این دوره از نقل و انتقالات زمستانی یک رکورد جدیدی در دنیای فوتبال ثبت شده است.

لیگ برتر بسکتبال تعطیل شد

لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت موقت و تا بعد از بازی‌های تیم ملی تعطیل شد. دومین هفته دور دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (پنج‌شنبه) ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد تا به این ترتیب، مسابقات سوپر لیگ ایران تا بعد از بازی‌های تیم ملی در پنجره ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ تعطیل شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.