×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا،  ریکاردو آلوز با ثبت ۱۲ پاس گل موثرترین بازیکن لیگ تا پایان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال لقب گرفت. پس از گذشت بیست هفته از لیگ برتر فوتبال، تیم‌های مدعی بالای جدول رقابت نزدیکی در کورس قهرمانی دارند و در انتهای جدول رقابت برای بقا ادامه دارد. بازیکنان مختلفی در این فصل ستارگان تیم‌هایشان بودند و تاثیرگذاری به‌سزایی در موفقیت تیمشان داشتند. ستاره بی چون و چرای لیگ برتر، ریکاردو آلوز است. او تاکنون در ۱۷ بازی که انجام داده ۱۲ پاس گل را ثبت کرده و تنها یک پاس گل با محمدرضا خلعتبری، رکورددار پاس گل در ادوار لیگ برتر فاصله دارد.

جردن باروز به MMA می‌رود؟

کشتی‌گیر مطرح آمریکایی سال ۲۰۲۳ را برای خود بسیار مهم می‌داند و قصد دارد در رقابتهای جهانی بلگراد هم حضور داشته باشد. او همچنین در مورد حضور در MMA صحبت کرد. به نقل از المپیک، جردن باروز در دوران  کشتی خود به افتخارات کاملی رسیده است. شش عنوان جهانی و مدال طلای المپیک از جمله افتخارات این کشتی‌گیر است. باروز در مسابقات قهرمانی جهانی ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان قهرمان وزن ۷۹ کیلوگرم شد که ششمین قهرمانی او در مجموع بود تا به پرافتخارترین کشتی گیر آزاد کشورش در تاریخ تبدیل شود.

نقش مهم ام‌باپه در جدایی مسی

طبق اعلام یک سایت فرانسوی، ام‌باپه در جدایی مسی و تمدید نشدن قراردادش نقش مهمی دارد. به نقل از لی اسپورت ۱۰، لیونل مسی دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را پشت سر می‌گذارد و تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. مسی در فصل جاری عملکرد بهتری داشته است و سران پاری سن ژرمن دوست داشتند که قرارداد او را حداقل یک فصل دیگر تمدید کنند اما نشست اخیر پدر مسی که مدیر برنامه‌های او نیز به شمار می‌آید با مدیران پاری سن ژرمن جواب نداد و احتمال جدایی او زیاد شده است.

نگاه ضدکشتی در بدنه وزارت ورزش وجود دارد؟

رئیس فدراسیون کشتی گفت: یک نگاه ضد ورزش در بدنه وزارت ورزش وجود دارد که ما را اذیت می‌کند. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پس از قهرمانی نماینده ایران در رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان و توصیه‌های فنی او به برخی ملی‌پوشان ایران از روی سکو، اظهار کرد: یک بحث حساسیت مسابقات است و یکی هم بحث نتایج است. من یک به یک بچه‌ها را آنالیز می‌کردم. از نظر آنالیز به هر حال خیلی از چیزها برای ما رو می‌شود چرا که به احتمال زیاد روس‌ها شهریورماه به مسابقات جهانی می‌آیند و کشتی می‌گیرند. حالا این که با پرچم بخواهند بیایند یا نه را ما نمی‌دانیم.

استقلال از آمانوف شکایت می‌کند

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از عزیزبک آمانوف بابت جدایی‌اش از این باشگاه شکایت می‌کند. باشگاه استقلال اعلام کرد: عزیز آمانوف در فصل نقل و انتقالات زمستانی در لیست سرمربی تیم جهت انتقال به تیمی دیگر قرار داشت و با وجود اعلام و علاقه خودش به حضور در تیمی که فرصت بیشتری برای حضور در میادین داشته باشد و موافقت سرمربی محترم، حاضر به توافق با باشگاه استقلال نشد.

تاریخ‌سازی مردان اسکی‌ ایران در قهرمانی جهان

رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی جهان در بخش مقدماتی مارپیچ کوچک با تاریخ سازی نمایندگان اسکی ایران همراه بود. در ادامه رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان امروز (شنبه، ۲۹ بهمن) مسابقات مقدماتی مارپیچ کوچک در بخش مردان برگزار شد که محمد کیادربندسری و محمد ساوه شمشکی موفق به تاریخ سازی شدند.

ایران قهرمان کشتی آزاد باشگاه‌های جهان شد

نماینده ایران در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با شکست تیم پادوبنی روسیه عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آوردند. در جریان دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در سالن هفتم تیر تهران، تیم بانک شهر با هدایت رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلای جهان مقابل تیم پادوبنی روسیه با هدایت حاجی مراد گاتسالوف سرمربی شاخص تیم ملی کشتی آزاد روسیه با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید و عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

جسد کریستین آتسو در ترکیه پیدا شد

جسد بازیکن پیشین چلسی از زیر آوار زلزله ترکیه یافت شد.  به نقل از championat، جسد کریستین آتسو، مهاجم تیم “هاتای اسپور” که پیش از این برای چلسی بازی می‌کرد، زیر آوار در ترکیه پیدا شد.  ایجنت این بازیکن فوتبال در توییتر خود این خبر را اعلام و تایید کرد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.