×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روزهای سخت سعادتمند برای کامبک «مصونیت از دست رفته»

به گزارش ایرنا، حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شرایط این تیم را بیش از هر زمان دیگری بحرانی کرده است.
آبی‌پوشان پس از پشت سر گذاشتن فصل عجیب غریب و پرحاشیه که به ناکامی مطلق‌ این تیم ختم شد زمان زیادی برای انتخاب سرمربی نداشته و سخت در تلاش هستند تا در سریع‌تـرین زمان ممکن فردی را روی نیمکت قرار دهند که  آرامش را برقرار و بتواند تیمی بسازد که در لیگ آینده مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر باشد.
احمد سعادتمند پس از مذاکرات فراوان و بی‌سرانجام با آندره‌آ استراماچونی که زمان زیادی را از این تیم گرفت و نتیجه‌ای نداشت بیشتر از گذشته تلاش می‌کند تا آلکس نوری را روی نیمکت آبی‌ها بنشاند.
در هفته‌های گذشته مذاکرات فراوانی میان واسطه‌های رسمی دو طرف برگزار و اختلافاتی وجود داشت که هنوز این اختلافات ادامه داشته و منجر به توافق کامل نشده است. احمد سعادتمند که به خوبی می‌داند بازی با اسم استراماچونی حسابی هواداران استقلال را عصبی و ناراحت کرده است، سخت تلاش می‌کند موانع موجود بر سر قرارداد آلکس نوری را از پیش رو برداشته تا از بار انتقادات بکاهد.
امروز قرار بود نشست هیات مدیره استقلال برگزار و پیرامون انتخاب سرمربی بحث و تبادل نظر شود اما به دلیل عدم حضور دو عضو، این جلسه به روزهای آینده موکول شد.
سعادتمند علاوه بر آلکس نوری سه گزینه دیگر ایرانی برای نیمکت استقلال دارد. گزینه‌هایی که در تیم‌های لیگ برتر شهرستانی کار می‌کنند و قرارداد دارند اما به مدیران استقلال اعلام کرده‌اند مشکلی برای دریافت مجوز حضور در استقلال ندارند و می‌توانند هدایت این تیم را برعهده بگیرند.
حالا باید دید در نشست هیات مدیره استقلال چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد، اما آنچه مسلم است، این است که سعادتمند دیگر مثل گذشته حامیان زیادی در هیات مدیره ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.