×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
روز بیادماندنی برای خانواده پردیس

سال ۱۳۸۶ مردمانی از جای جای ایران گرد هم آمدند، از فارس و عرب و لر و کرد و ترک و بلوچ گرفته تا شمالی و جنوبی، شیرازی و اصفهانی و تهرانی آستین هایشان را بالا زدند تا خشت روی خشت بگذارند و پردیس خود را بسازند.
امروز با گذشت ۱۷ سال، نام پردیس افتخاری برای صنعت پتروشیمی و اعتباری برای پایداری اقتصادی ایران اسلامی شده و خانواده بزرگ پردیس با بیش از ۲۴۰۰ نفر سرمایه انسانی از طلایه داران تأمین امنیت غذایی مردم ایران است.
روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس به منظور تکریم کارکنان که سرمایه های اصلی شرکت هستند و برای ایجاد همدلی بین خانواده ها و فرزندان، برنامه بازدید از مجتمع تولیدی پردیس در عسلویه را برای جمعی از خانواده های کارکنان برگزار نمود که مورد توجه و استقبال بی نظیر خانواده ها قرار گرفت.
در این رویداد کارکنان به همراه همسران و فرزندان خود از فازهای تولیدی شرکت و روند تولید محصولات اوره و آمونیاک بازدید کردند و از نزدیک با سختی ها و فراز و نشیب هایی که برای تولید این محصول ارزشمند طی می شود آشنا شدند.
حضور خانواده های پرسنل در مجتمع یکی از این اقداماتی است که میتواند علاوه بر اثرات مثبت بر روحیه کارکنان، دید خانواده ها را نسبت محیط کار دقیقتر کند. آشنایی با محیط کار، ایجاد انگیزه در بین فرزندان، ایجاد همدلی بین خانواده پرسنل و افتخار به کار بزرگ پدر خانواده از جمله مواردی بود که خانواده کارکنان پتروشیمی پردیس در پایان بر مزایای این بازدید تاکید داشتند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.