به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ با توجه به اعلام بیمه مرکزی و به منظور فرهنگسازی بیمه در جامعه و انجام رسالت اجتماعی، شرکتهای بیمه برنامهای به نام «زنگ بیمه» را در مدارس سراسر کشور به نمایش گذارند.
بر اساس این گزارش؛ در روز 19 آبان ۱۴۰۰ «زنگ بیمه» در مدارس استانهای آذربایجان غربی، همدان، کرمان، البرز و تهران به همت نمایندگان بیمه ملت به صدا درآمد و کتابهای داستانی با موضوع بیمه، دفتر مشق و نقاشی و اقلام فرهنگی از طرف بیمه ملت در بین دانشآموزان این مدارس توزیع شد.
همچنین، در آیین «زنگ بیمه» با هدف ورود فرهنگ بیمه به خانوادهها و شتاب بیشتر همگانیسازی آن؛ مفاهیم بیمهای به شکل ساده در جمع دانشآموزان تبیین شد.
از آنجا که آینده روشن کودکان در گرو سرمایهگذاری والدین در عرصه بیمه است و باید با استفاده از تمامی امکانات و رسانهها برای تعمیم فرهنگ بیمه و معرفی ظرفیتهای این صنعت استفاده شود؛ در این آیین، از کودکان و نوجوانان به عنوان «سفیران اثرگذار بیمه» یاد میشود.
بیمه ملت همراه و همگام با سایر شرکتها در صنعت بیمه کشور، در صدد است تا با تداوم برنامههای آموزشی و فرهنگی، ضریب نفوذ بیمه در کشور به سطح استاندارد جهانی نزدیک شود.
https://tejaratgardan.ir/?p=155138