×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روسای شعب برتر بانک مسکن تجلیل شدند

به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن – هیبنا، چهاردهمین دوره گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور با عنوان “آینده شعب در نظام بانکی ” بیست و ششم بهمن‌ماه با حضور مدیران و روسای شعب منتخب بانک ها در سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار شد.

در این گردهمایی که با حضور و سخنرانی محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رییس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و اعضای هیات مدیره بانک همراه بود؛ از ۳۳ نفر از روسای شعب موفق بانک مسکن در بخش های مختلف با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

محمدرضا فرزین؛ رئیس کل بانک مرکزی در این گردهمایی گفت: عملکرد مدیران موفق کشور باید به یک الگوی آموزشی تبدیل شود.

وی همچنین مطالبی را درخصوص به کارگیری تکنولوژی های جدید و به خصوص هوش مصنوعی در صنعت بانکداری و توجه به آموزش در سیستم بانکی بیان کرد.

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه برگزاری این گردهمایی و طی نشست های متعدد با حضور روسای شعب بانک مسکن، با قدردانی از تلاش کارکنان بانک و به خصوص روسای شعب در تحقق اهداف عالیه بانک؛ همیت و جدیت روسای شعب برای ارتقای جایگاه بانک و کسب رضایتمندی مشتریان را ستودنی دانست.

وی با اشاره به رسالت بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بر استفاده از تجربیات روسای شعب موفق در پیشبرد اهداف دولت در این طرح عظیم تاکید کرد.

گردهمایی روسای موفق شعب سیستم بانکی کشور همه ساله با توجه به نقش مهم روسای شعب در موفقیت و پیشبرد استراتژی‌ها و اهداف عملیاتی بانک‌ها و موسسات در نیل به اهداف نهایی سیاست‌گذار پولی و بانکی، توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می‌شود.

در این مراسم بر اهمیت مسایل مهمی همچون تغییرات آینده صنعت بانکداری کشور، ایجاد آمادگی برای این تغییرات و نیز توجه به آموزش های لازم برای توسعه فناوری و تکنولوژی صنعت بانکداری کشور تاکید شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.