×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
رونالدو خود را مدیون فرگوسن می‌داند

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت میرور، رونالدو و سرالکس فرگوسن طی شش سال در منچستریونایتد سه قهرمانی خیره کننده در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی بدست آوردند. کریستیانو در این شش سال توانست بسیاری از موفقیت‌ها را بدست بیاورد. او حتی در سال ۲۰۰۸ توانست توپ طلا را از آن خود کند. 
فرگوسن رونالدو را از اسپورتینگ لیسبون به منچستر آورد و از او یک هیولا ساخت. رونالدو فرگوسن را مردی می‌داند که او را از پسر به یک مرد تبدیل کرد. او خود را مدیون این مربی اسکاتلندی می‌داند.

اما رونالدو، فرگوسن را فقط از لحاظ فوتبالی بزرگترین مربی نمی‌داند بلکه او را در زندگی نیز بزرگترین فرد می‌داند. فرگوسن در یکی از دوره‌های سخت زندگی رونالدو که پدرش در بیمارستان بستری بود، او را کمک کرده است. 
کریستیانو در سال ۲۰۱۵ یعنی شش سال پس از رفتن از منچستر و ۱۰ سال پس از مرگ پدرش، توضیح داد که چگونه ماهیت رابطه او با فرگوسن تغییر کرده است. او گفت: یادم می‌آید زمانی که پدرم در بیمارستان بستری بود و ما در یکی از سخت‌ترین مقاطع فصل بودیم، من به فرگوسن گفتم که مربی، من باید بروم و پدرم را ببینم.
در آن زمان بازیکن کلیدی تیم بودم اما او به من گفت: به حرف خانواده خود گوش کن، مهم‌ترین چیزی که وجود دارد خانواده است. سه روز، چهار روز یا پنج روز، هر زمانی که دوست داشتی می‌توانی پیش خانواده بمانی.
فوق ستاره پرتغالی ادامه داد: برای همیشه آن لحظه را به خاطر دارم زیرا مهم‌ترین لحظه زندگی من بود. فرگوسن در مشکل من شریک شد و به همین دلیل من برای همیشه احترام خاصی برای او قائل هستم و برای من او بهترین مربی است که تا کنون داشته‌ام.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.