به گزارش تجارت گردان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احمدی در این نشست که عصر روز دوشنبه برگزارشد، با اشاره به اینکه دیدگاه ما احیا جایگاه و رونق مجدد تمبر بهعنوان یک محصول فرهنگی است، گفت: ضروری است با بهره گیری از فناوریهای نوین به سمت تولید تمبرهای رمزنگاری شده به کمک بخش خصوصی باشیم.
وی ثبت، نگهداری و انتشار مشخصات تمبرهای منتشر شده را مورد تاکید قرار داد و افزود: تمبر باید به جایگاه اصلی و اثرگذار خود بازگردد که این مهم با بهرهگیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی و فناوری اطلاعات میسر است.
احمدی خاطرنشان کرد: فعالان بخش خصوصی با علاقهای که به این قطعه فرهنگی دارند و براساس تجربهای که در نگهداری آن به دست آوردهاند میتوانند کمک زیادی به رونق مجدد آن از مرحله انتخاب موضوع و طراحی گرفته تا نشر و اطلاع رسانی، بکنند.
به گفته مدیرعامل شرکت ملی پست، استمرار نشستهای هماندیشی با فعالان این حوزه و احصا ایدههای آنان، تشکیل انجمنهای صنفی و برگزاری رویدادهای فرهنگی با موضوع تمبر از جمله اقداماتی است که به کمک آنها میتوان شاهد توسعه و احیای مجدد تمبر در کشور باشیم.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ارزش این محصول پستی، گفت: تمبر به عنوان کالای فرهنگی تنها یک قطعه کاغذ نیست، به همین دلیل رونمایی آن در روبدادهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره، لحظهای است که در تاریخ ثبت و ماندگار میشود.
هفته گذشته کارشناسان پتروشیمی لردگان برای تست نهایی کمپورسور دی اکسید کربن به چین سفر…
حجتاله صیدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، از برخورد سازمان بورس با نهادهایی که…
یک کارشناس اقتصادی گفت: معتقدم اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز و راهاندازی بازار توافقی…
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ گفت که گزارش کمیسیون تلفیق بودجه اواسط هفته آینده…
بر اساس گزارشهای منتشر شده از حاشیه سود خالص شرکت های بورسی در صورت های…
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: در سطح حاکمیت نیز یکی از اولویتهای اصلی وزارت…