به گزارش تجارت گردان به نقل از به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، شیخ زاده افزود: متناسب با شرایط شیوع بیماری کرونا مرکز آموزش و پژوهش بانک رویکردهای خود را منطبق با شرایط جاری طراحی نموده است و برنامههای آموزشی خود را با روشهای مکاتبهای، آفلاین، آنلاین، الکترونیکی، مبتنی فیلمها و منابع آموزشی و روشهای دیگر عملیاتی نمود.
وی با اشاره به رویکرد ترکیبی در برنامههای آموزش و یادگیری مدیران و کارکنان بانک، برنامهها و فعالیتهای آموزشی بانک را مطلوب ارزیابی نمود و گفت: در شش ماه نخست با وجود شیوع بیماری کرونا آموزش با رویکرد ترکیبی و آنلاین از سوی مرکز آموزش و پژوهش بانک و با هماندیشی و همکاری امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت سمات راهاندازی شد و در این بستر تاکنون برنامههای متنوعی برای گروههای شغلی فعال در ستاد و صف طراحی و اجراشده است.
شیخ زاده مدیریت دانش را از دیگر فعالیتهای در حال اجرا در مرکز آموزش و پژوهش ذکر کرد که در سه فاز در حال اجرا میباشد.
وی در این خصوص گفت: در فاز نخست برنامه تربیت مدرس با رویکرد ساماندهی و انتقال دانش و تجربیات مدیران و کارکنان خبره به عنوان مدرس در حال اجرا است، در فاز دوم تولید و انتشار منابع و کتابهای تخصصی و کاربردی به عنوان یک راهبرد دنبال و منابع کاربردی کیفی تولید و چاپشده است. در فاز سوم نیز طرح آرشیو و مستندسازی آثار علمی و تجربیات مدیران و کارکنان بانک بعنوان مرحله سوم مدیریت دانش در حال اجرا میباشد.
وی تبدیل دانش پنهان به دانش آشکار سازمانی و شکلگیری حافظه سازمانی را راهبرد کلیدی در مسیر سودآوری بانک ذکر کرد که فازهای سهگانه مدیریت دانش در تحقق آن تأثیر به سزایی دارد.
معاونت برنامهریزی و فناوری اطلاعات طراحی و برگزاری آزمون کارشناسی در دو بخش عمومی و تخصصی را از دیگر برنامههای مرکز آموزش و پژوهش بانک ذکر کرد و گفت: با همت و کوشش همکاران مرکز آموزش و پژوهش آزمون کارشناسی در سال جاری برای نخستین بار به شیوه الکترونیکی برگزار شد.
وی از طراحی فرایند استانداردی برای آزمون کارشناسی بانک از سوی مرکز آموزش و پژوهش خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با این اقدام تربیت کارشناسان خبر و اهتمام به فعالیتهای کارشناسی در بانک رونق مضاعفیتری بگیرد.
شیخ زاده طرحهای پژوهشی مرکز آموزش و پژوهش را کاربردی و تصمیمساز خواند و شناسایی شاخصهای توسعهای و اجتماعی بانک و نیز گفتمان بانکداری اجتماعی و اقتصادی را ازجمله دستاوردهای مهم پژوهشی مرکز برشمرد.
معاون برنامهریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون با اشاره به پروژه سنجش رضایت و کیفیت خدمات، احصاء بسیاری از مشکلات شعب بانک در ارائه خدمت مطلوبتر به مشتریان و پیشنهاد جهت بهبود عملکرد شعب و رفع آنها را از دستاوردهای این طرح ذکر کرده و گفت: نتایج حاصل نشان داد حدود ۸۰ درصد مشتریان کیفیت خدمات بانکی موجود را مطلوب ارزیابی کردهاند.
وی در پایان، انجام مطالعات و آسیبشناسی سامانه اعتبارسنجی سدرا را از دیگر برنامههای پژوهشی انجامشده مرکز عنوان کرده و افزود: تدوین گزارش پایداری مسئولیت اجتماعی و تنظیم گزارش مسئولیت اجتماعی بر اساس مدل GRI:2018 نیز از دیگر اقدامات پژوهشی مرکز میباشد.
دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی در پیامی این روز را به همه آتش نشانان…
داود جعفریفر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتشنشانی و…
مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی پیام تبریکی به شرح…
مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز طی پیامی حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی به مردم بی…
نماینده مجلس با اشاره به اظهارات امام جمعه محترم البرز درباره مسکن کوچک متراژ، تاکید…
سیمنار آموزشی فرزندپروری، ویژه کارکنان فولاد کویر و خانواده ایشان به همت واحد آموزش معاونت…