×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳
رویکرد سایپایدک در نمایشگاه تبریز حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، سعید علیزاده، مدیرعامل سایپایدک، با بیان اینکه در این نمایشگاه که از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود، گفت: در غرفه سایپایدک انواع قطعات و روانکارها با بسته‌بندی ویژه سایپا به معرض نمایش گذاشته خواهد شد و دستاوردهای این شرکت در زمینه معرفی قطعات اصلی و آموزش سامانه اصالت قطعه عرضه می‌شود.

او با اشاره به رویکرد تکریم مشتریان گروه خودروسازی سایپا، ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه کارشناسان حوزه‌های مختلف قطعات سایپایدک پاسخگوی تمامی سوالات مشتریان خواهند بود.

علیزاده گفت: سایپایدک در این نمایشگاه رویکرد آموزش را نیز مد نظر قرار داده است و جدیدترین کتاب¬ها و تالیفات آموزش فنی خود را عرضه کرده است.

او همچنین با اشاره به ارائه قطعات آپشن سایپایدک در این نمایشگاه، تاکید کرد: افزایش سهم سایپا در بازار قطعات یدکی و حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری، دو راهبرد اساسی سایپایدک در حوزه بازرگانی و افزایش رضایت مشتریان است که با حضور در نمایشگاه های خودرو نسبت به تشریح  آن اقدام می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.