Categories: بورس

رکوردهای نزولی بورس!

 به گزارش تجارت گردان به نقل از ایسنا، بازار سرمایه هفته جاری را با چراق قرمز آغاز کرد و با چراق قرمز نیز به پایان برد. شاخص کل بورس در روز شنبه با ۹۱۵۱ واحد نزول، تا رقم یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۹۳۹ واحد کاهش در رقم ۴۳۶ هزار و ۱۷۴ واحد ایستاد و شاخص کل فرابورس هم با ۷۲ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۸۵۲ واحد را ثبت کرد.

در روز یکشنبه که رکورد پایین ترین ارزش معاملات خرد با رقم ۱۲۳۴ میلیارد تومان شکسته شد، شاخص کل بورس با ۹۷۷۵ واحد کاهش رقم یک میلیون  و ۲۳۰ هزار واح را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن با ۸۳۳ واحد کاهش به رقم ۴۳۵ هزار و ۳۵۷ واحد رسید و شاخص کل فرابورس نیز با ۷۹ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۷۷۲ واحد ایستاد.

در روز دوشنبه شاخص کل بورس با ۴۸۵۷ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۲۲۶ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۶۷۳ واحد کاهش رقم ۴۳۴ هزار و ۶۹۷ واحد را ثبت کرد. این درحالی است که شاخص کل فرابورس در این روز صعودی بود و با ۲۴ واحد افزایش در رقم ۱۷ هزار و ۷۹۶ واحد ایستاد.

در روز سه شنبه بازار سرمایه سبزپوش شد. هرچند که عمر این چراغ سبز فقط یک روز بود و دوباره روز چهارشنبه روند بورس نزولی شد. در روز سه شنبه، شاخص کل بورس با ۱۸ هزار و ۴۵۷ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۵۰۹ واحد افزایش یافت و رقم ۴۳۵ هزار و ۲۳۱ واحد را ثبت کرد. شاخص کل فرابورس هم در این روز با ۱۴۳ واحد افزایش در رقم ۱۷ هزار و ۹۴۰ واحد ایستاد.  

روز چهارشنبه شاخص کل بورس حرکتی پرنوسان داشت اما در نهایت در مدار کاهش باقی ماند و با ۱۳۲۰ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۰۵ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۴ هزار و ۴۳۹ واحد را ثبت کرد.   البته حرکت فرابورس در این روز صعودی ماند و شاخص کل فرابورس با ۱۱ واحد افزایش تا رقم ۱۷ هزار و ۹۵۱ واحد صعود کرد.

فتحنایی

Recent Posts

مدیرعامل بیمه البرز شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرعامل بیمه البرز، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

4 ساعت ago

پیام روابط عمومی بیمه مرکزی بمناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

روابط عمومی بیمه مرکزی، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیر عامل پست بانک ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پی شهادت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پیامی شهادت مجاهد نستوه راه حق…

4 ساعت ago

پیام مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

افشین خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب…

4 ساعت ago

مدیرعامل بانک تجارت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت

مدیرعامل بانک تجارت با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را به محضر…

4 ساعت ago