×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رکوردی هست که نتوانی بشکنی، ارلینگ!

به گزارش “ورزش سه” خبر نوشتن درباره رکوردشکنی‌های ارلینگ هالند به امری عادی برای خبرنگاران دنیای فوتبال در سراسر جهان تبدیل شده است. غول نروژی، هفته گذشته با گلزنی در لیگ جزیره، به رکورد آلن شیرر و اندی کول رسید و سپس آمار ۵۰ گل زده در کل رقابت‌های اروپایی را به نام خود ثبت کرد.

اما این مرتبه، ارلینگ هالند رکورد متفاوتی را به جابه‌جا کرد. آماری که نه کریس رونالدو موفق به ثبت آن شده بود و نه حتی مهاجمان افسانه‌ای مثل تیری هانری، رابین ون پرسی، اریک کانتونا و صدها مهاجم سرشناس دیگر به آن حتی نزدیک نشده بودند.

غول نروژی اکنون با گذشت از رکورد شیرر با لباس بلکبرن و البته اندی کول با لباس نیوکاسل، با ۳۵ گل به عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ جزیره شناخته می‌شود که توانسته این تعداد گل را به ثمر برساند.

اما باید به دو نکته بسیار مهم نیز اشاره کرد. ابتدا اینکه هنوز برای سیتی ۵ مسابقه تا پایان لیگ جزیره باقی مانده و هالند این فرصت را دارد که رکوردش را بهبود ببخشد و دست نیافتنی‌تر از گذشته باشد.

علاوه بر آن فوق‌ستاره نروژی در اولین فصل فعالیتش در لیگ جزیره توانسته این تعداد گل را به نام خود ثبت کند و رکورد تاریخی انگلستان را جابه‌جا کند. چه بسا با این شرایط، خودش تنها کسی باشد که خطری جدی برای شکستن رکوردی که به جا گذاشته، در سال‌های آینده به حساب آید.

هالند حالا مهاجمی در قلب گواردیولا و هواداران سیتی است که درست به مانند فرار امشبش به قلب دفاع وستهام و ثبت گل با ضربه‌ای چیپ، در پوست و گوشت طرفداران انگلیسی نفوذ کرده و امید اول آن‌ها برای جامی است که آرزوست؛ لیگ قهرمانان اروپا.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.