×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
رییس کمیته فوتسال: منتظر تصمیم نهایی در مورد جام ملت‌های آسیا هستیم

به گزارش ایرنا، «داود پرهیزکار»  رییس کمیته فوتسال روز چهارشنبه با اشاره به وضعیت برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا، اظهار داشت: تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)  تا این لحظه مشخص و اعلام نشده است. با این حال شاهد بازخوردهای زیادی از سوی مربیان قاره کهن بودیم. شرایط پاندمی کرونا چالش بزرگی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ایجاد کرده اما تیم‌ها نیز کاملا حق دارند. تا این لحظه نامه‌ای در این خصوص به فدراسیون‌ها ارسال نشده است و باید منتظر تصمیمات نهایی بمانیم.

وی افزود: روز گذشته از سالن در حال احداث صدرای شیراز بازدید کردیم. در این بازدید «حسین شمس» عضو کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی و «محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال نیز حضور داشتند و تمامی جوانب مورد بررسی قرار گرفت.

پرهیزکار ادامه داد: این سالن ۲ هزار نفری ظرفین خوبی دارد و احداث آن اتفاق بسیار خوبی برای شهر شیراز است. به طور کلی سالن به صورت استاندارد طراحی شده و با اجرای برخی موارد دیگر که جزو الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا بشمار می‌رود.  این سالن می‌تواند میزبان مسابقات بین‌المللی تیم‌های ملی فوتسال باشد.

رییس کمیته فوتسال گفت: طبق صحبتی که با مدیران شرکت صدرا داشتم، عزم جدی برای تکمیل و اتمام طرح در کوتاه مدت وجود دارد که در این صورت دست ما نیز برای انتخاب ورزشگاه جهت برگزاری مسابقات بین‌المللی بازتر می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.