×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳
زاکانی به مرخصی خواهد رفت

مهدی چمران پیش از برگزاری دویست و چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۳ لایحه در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت که این ۳ لایحه عبارتند از یک لایحه مربوط به تشکیل سازمان زنان در شهرداری تهران لایحه دیگر اصلاح اساسنامه برخی از شرکت‌های شهرداری و یک لایحه مربوط به فروش یک ملک متعلق به شهرداری تهران است.

وی افزود: البته لایحه فروش یک ملک متعلق به شهرداری در قالب یک فوریت در صحن شورا مطرح خواهد شد و در ادامه چهار مورد حسابرسی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

چمران در ارتباط با ثبت‌نام علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری گفت: این برای اولین بار نیست که شهردار تهران برای حضور در انتخابات ثبت‌نام می‌کند و پیش از این نیز در ادوار گذشته نیز دو نفر دیگر از شهرداران اسبق تهران (احمدی‌نژاد و قالیباف) در انتخابات ثبت‌نام کرده بودند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در ارتباط با حضور آقای زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری نیز قوانین و مقررات موجود است و آقای شهردار می‌تواند به صورت مرخصی و با انتخاب یکی از معاونین خود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند. فرد انتخاب شده کار‌ها را در شهرداری پیش خواهد بود.

چمران در ارتباط با ممنوعیت شهرداری تهران برای حمایت از یک فرد برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قاعدتا شهرداری تهران هیچ‌گونه حمایت یا علیه کسی ورود نخواهد کرد و در قالب دعوت و یا مشارکت مردم در انتخابات فعالیت خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.