Categories: ورزشی

زلاتان: هیچکس نمی‌تواند من را متوقف کند

به گزارش ایرنا و به نقل از اسکای اسپرت ایتالیا، شنبه شب دربی «دلا مادونینا» بین تیم‌های آث‌میلان و اینتر در ورزشگاه «سن‌سیرو» برگزار شد که این بازی حساس با برتری دو بر یک میلان همراه شد. «زلاتان ابراهیموویچ» ستاره ۳۹ ساله آث‌میلان با درخشش خود توانست ۲ گل تیمش را به ثمر برساند.
این مهاجم تمام‌نشدنی به اسکای اسپرت گفت: میلان در چهار سال گذشته پیروز دربی نشده بود. من دو هفته در خانه گیر افتاده بودم و همین دلیلی شد تا من گرسنه‌تر شوم. هیچکس قصد نداشت من را در بازی متوقف کند.
زلاتان ادامه داد: وقتی که پنالتی را از دست دادم، نا امید شدم اما در کل مهم پیروزی تیم بود. من پیرترین بازیکن میلان هستم اما احساس مسوولیت بسیار زیادی دارم. این احساس را دوست دارم زیرا بازیکنان دیگر از من پیروی می‌کنند و برای پیروزی گرسنه هستند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خود تعجب کرده یا خیر، عنوان داشت: نه، من سطح خودم را می‌دانم. بعد از مصدومیت شدیدی که داشتم به لیگ آمریکا رفتم تا در فوتبال زنده بمانم. در همان زمان که در منچستر بودم، به «خوزه مورینیو» گفتم که آماده بازی نیستم و می‌خواهم برای بازی کردن به آمریکا بروم.
این بازیکن ۳۹ ساله افزود: «مینو رایولا» به من گفت که به اروپا برگرد. به من گفتند که میلان به من احتیاج دارد بنابراین به کمک این تیم آمدم. الان نسبت به ۱۰ سال پیش احساس می‌کنم که بازیکن کامل‌تری هستم. اگر سطح آمادگی جسمانی ۱۰ سال پیش را داشته باشم، هیچکس نمی‌توانست جلوی من را بگیرد. البته توجه داشته باشید که بازیکنان حریف همین الان هم نمی توانند جلوی من را بگیرند.
وی تصریح کرد: من سخت‌تمرین‌ها را انجام می‌دهم. با تجربه و هم تیمی‌هایی که آماده کمک هستند، بازی می‌کنم. من قبول نمی‌کنم که هم‌تیمی‌هی من دست از تلاش در تمرین یا بازی بردارند. ما همیشه با ۲۰۰ درصد توان تمرین کنیم.
زلاتان در پاسخ یه این سوال که آیا میلان می‌تواند بار دیگر اسکودتو را فتح کند یا خیر، گفت: هنگامی که من به این تیم آمدم، هدفمان صعود به اروپا بود و ما این کار را انجام دادیم. من فکر می‌کنم کسب اسکودتو برای ما امکان دارد زیرا اگر باور داشته باشید، می توانید به هر چیزی که می‌خواهید برسید هرچند که یک راه طولانی در پیش داشته باشید.

فتحنایی

Recent Posts

حسین گروسی: مناطق آزاد ظرفیت تبدیل به هاب گردشگری را دارند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق آزاد با داشتن ظرفیت عظیم در حوزه گردشگری…

12 ساعت ago

دیدار مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با مقامات قضایی در هفته قوه قضائیه

به مناسبت هفته قوه قضائیه، دکتر عباس معظمی، مدیرعامل محترم شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، در…

12 ساعت ago

تکمیل پروژه کنسانتره سنگان تا پایان سال ۱۴۰۳

مدیرعامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» در مجمع عمومی سالانه این شرکت، کاهش چشم‌گیر توقفات، اصلاح…

12 ساعت ago

قدردانی سهامداران عمده از عملکرد درخشان مدیریت و کارکنان شرکت مجتمع فولاد خراسان در سالِ مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲

مجمع عمومی سالانه شرکت مجتمع فولاد خراسان با نماد بورسی «فخاس»، با تصویب تقسیم سود…

12 ساعت ago

فولاد هرمزگان به عنوان واحد صنعتی نمونه مورد تقدیر قرار گرفت

طی مراسم روز صنعت و معدن که به منظور تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه…

12 ساعت ago

نقش کلیدی هلدینگ سرمایه گذاری پارسیان در توسعه زنجیره فولاد خراسان رضوی

رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع فولاد و مواد…

12 ساعت ago