×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
زمینه حضور موثر طرح های پتروشیمی در جایزه تعالی فراهم شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی (شنبه ۱۹ خردادماه) در نخستین جلسه دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، اظهار کرد: جایزه تعالی باید به منظور اثربخشی بیشتر خود در بالابردن سطح بهره وری و کیفیت شرکت ها از روش های نوین در ارزیابی شاخص ها و فرایندها استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه در دوره یازدهم جایزه تعالی باید نگاه ویژه ای به مشارکت طرح های پتروشیمی در فرایندهای ارزیابی کرد، افزود: مشارکت طرح ها در جایزه تعالی و ارزیابی آنها با شاخص های مختلف، موجب تحقق اهداف و برنامه ریزی ها در مسیر ساخت و تکمیل طرح های توسعه ای در مسیر تکمیل زنجیره ارزش می شود.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه یکی از ویژگی های جایزه تعالی ارتقای کیفیت و افزایش بهره وری کارکنان یک سازمان و شرکت ها است، خاطرنشان کرد: ضروری است که متولیان و ارزیابان جایزه تعالی توجه جدی به آموزش و توانمند سازی خود داشته باشند.

وی گفت: حضور فعال شرکت ها در این جایزه، افزون بر ارتقای سطح توانمندی مدیران، می تواند موجب بالارفتن کیفیت و افزایش بهره وری کارکنان نیز شود.

به گزارش نیپنا، در نخستین جلسه دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی (طرح های صنعت پتروشیمی) که با حضور مدیران عامل و نمایندگان طرح های پتروشیمی فعال برگزار شد، رئیس و دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گزارش هایی از دوره های پیشین و همچنین نحوه برگزاری یازدهمین دوره این رویداد را ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.