×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
ساختار وصول مطالبات در بانک توسعه تعاون تقویت شود

محمد شیخ حسینی در این جلسه با تاکید بر تقویت ساختار وصول مطالبات در بانک توسعه تعاون گفت:از چند سال گذشته مسوولیت وصول مطالبات بانک بر عهده شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون گذاشته شده است که این شرکت عملکرد مناسبی در این بخش داشته است.
این کارشناس ارشد بانکی افزود:براساس مصوبه بانک مرکزی شرکت های وصول وظیفه وصول مطالبات معوق و مشکوک الوصول را بر عهده دارند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به درخواست مدیر عامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون مبنی بر توسعه دامنه عملکرد و تفویض حق توکیل نیز اعلام کرد:پیشنهادم این است که در استان ها می توان از نیروهای بازنشسته بانک که دانش حقوقی دارند و بومی هستند استفاده شود تا میزان موفقیت وصول مطالبات به صورت تخصصی افزایش یابد.
وی ادامه داد:۵۱ درصد مطالبات خرد زیر ۱۰۰ میلیون تومان به وسیله مذکرات تلفنی کارشناسان وصول مطالبات شرکت خدمات وپشتیبانی توسعه تعاون وصول شده است.
شیخ حسینی اظهار کرد:هدف بانک از واگذاری موضوع وصول مطالبات به شرکت خدمات این است که حجم مطالبات کاهش قابل توجهی داشته باشد.وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون(شهید رئیسی)نیز اعلام کرد:با انتصاب آقای حسنی به عنوان نماینده مدیر عامل در امور راه اندازی ساختمان شهید رئیسی لازم است تمام واحد ها و همکاران ،تعامل خوبی را با ایشان برقرار کنند تا شاهد بهره برداری سریعتر این ساختمان که به نوعی آبروی بانک محسوب می شود،باشیم.
در این جلسه همچنین موضوع حمایت کارشناسان فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.