Categories: بانک و بیمه

ساعات خدمت‌رسانی بانک دی به مشتریان تا ۲۰ فروردین

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی ، تمامی شعب بانک دی در تاریخ اعلام شده روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.
شایان ذکر است که کارکنان ستاد بانک دی نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ آماده پاسخگویی به مراجعان خواهند بود.
مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویس‌های آنلاین بانک، نظیر اینترنت بانک و همراه بانک دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

فتحنایی

Recent Posts

‎توسعه تعاملات بانک مسکن و ستاد دیه کشور/ هم افزایی دو نهاد خدمتگزار را به فال نیک می‌گیریم

‎دکتر علی خورسندیان، مدیرعامل بانک مسکن در آیین امضای تفاهم نامه همکاری با دکتر علی…

12 ساعت ago

جزئیات واردات و عرضه بنزین سوپر/ قیمت؛ احتمالا به نرخ فوب خلیج‌فارس

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: در زمینه میزان واردات بنزین سوپر محدوددیت وجود ندارد…

13 ساعت ago

هدف‌گذاری انتقال ۲۵ درصد از بار بنادر کشور توسط حمل‌ونقل ریلی

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف‌گذاری ما این است که ۲۵ درصد از…

13 ساعت ago

جابه‌جایی ۱۰ میلیون و ۸۲۰ هزار تن انواع کالا توسط ناوگان جاده‌ای در مرزهای کشور

سرپرست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در هفت‌ماهه سال جاری بالغ بر ۱۰ میلیون…

13 ساعت ago

صدر نشینی مبین انرژی بر تالار شیشه ای

شرکت مبین انرژی خلیج فارس به عنوان برترین شرکت بورسی در رعایت اصول حاکمیت شرکتی…

13 ساعت ago

تامین مالی ارزی صنعت پالایش گاز از طریق مرکز مبادله ایران/ پذیره‌نویسی ۵۰ میلیون یورویی آغاز شد

معاون ارزی مرکز مبادله ایران از راه‌اندازی بسترهای لازم برای تامین مالی ارزی صنایع نفت…

13 ساعت ago