×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳
ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر نمی‌کند

 به گزارش تجارت گردان به نقل از صدا و سیما، شهریار افندیزاده افزود: بر اساس مصوبه هیئت دولت ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۶:۰۰ صبح الی ۱۳:۰۰ اعلام شده است، اما ساعات طرح ترافیک تغییری نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با اشاره به آمار جابجایی‌های انجام شده در طول شبانه روز در پایتخت، افزود: آمار روزانه در شهر تهران حدود ۲۰ میلیون سفر است که از این میزان، حدود ۴۳ درصد سفر‌های شغلی و حدود ۱۸ درصد سفر‌های آموزشی است. 

افندیزاده با بیان اینکه عمده این سفر‌ها در ساعات اوج صبحگاهی، به صورت همزمان انجام می‌شود، گفت: سفر‌های آموزشی با توجه به تعطیلی مدارس، ۱۰ درصد و با اجرای طرح تغییر ساعت کاری ادارات، سفر‌های شغلی حدود ۹ درصد، کاهش می‌یابد. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران تصریح کرد: کارکنان دستگاه‌های دولتی و عمومی بین ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح وارد محدوده طرح شده و حدود ساعت ۱۶:۳۰ از محدوده طرح خارج می‌شدند و هزینه طرح ترافیک در ساعات اوج را پرداخت می‌کردند که با تغییر ساعت کاری ادارات، به دلیل اینکه ورودشان خارج از ساعت طرح و خروجشان در ساعات غیر پیک اتفاق می‌افتد، هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.