

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمد علی قنبری با تاکید بر اینکه تمامی افراد به جهت موفقیت خود بایستی بر بازوان، افکار و تلاش خود تکیه کنند افزود: تکیه بر دولت و اینکه دولت بخواهد در جهت ایجاد بازارهای هدف برای صادر کنندگان و تولید کنندکگان تلاش نماید و یا بسترها و زمینه هایی را ایجاد نماید تا محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند ، امری است که منجر به اتلاف وقت خواهد شد.
قنبری در ادامه افزود: تولید کنندگان در عرصه شیشه و آینه حدود ۴۰ درصد تولیدات خود را صادرمی کنند. این افراد با رایزنی هایی که از طرق مختلف مانند وزارت صنعت و اتاق های بازرگانی صورت می پذیرد مبادرت به کشف و تبلیغ در بازارهای هدف خود کرده و سال هاست این بازارها میدان عرضه محصولات ایرانی شده است به طوریکه اروپا و کشورهای همسایه از غرب و شرق مشتریان پروپاقرص تولیدکنندگان کشور هستند.
وی گفت: مواد اولیه تولید شیشه در ایران کاملاً موجود و کفاف تولیدات داخلی و صادرات را می دهد. تولیداتی چون، شیشه دوجداره- خم- شیشه اتومبیل و … و تمام شیشه هایی که از کارخانجات جام تولید و خارج می شود، تماماً دارای کیفیت بالا و به میزان وفور وجود دارد.
رئیس اتحادیه صنف شیشه و آینه در آخر تاکید کرد: توصیه دارم تمامی تولیدکنندگان در تمامی عرصه و کالاها به دنبال تولید و احیای وضع موجود در رابطه با مشکلات خود باشند.