×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | سامانه تولید رمز یک‌بار‌ مصرف بانک اقتصادنوین معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی بانک اقتصادنوین، سامانه تولید رمز «ارس» امکان صدور رمز اول و دوم کارت را به‌صورت یک‌بارمصرف فراهم کرده است. زمان استفاده از هر رمز تنها ۶۰ ثانیه است و پس از این زمان رمز تولیدشده منقضی می‌شود. از ویژگی‌های بارز این سامانه تولید رمز به‌صورت آفلاین است که استفاده از «ارس» در موقعیت‌های مختلف را تسهیل می‌کند. 
مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند هنگامی که در استفاده از رمزهای اول و دوم ایستای کارت خود احساس امنیت نمی‌کنند، مانند خرید اینترنتی از سایت‌های ناشناس، فروشگاه‌های کم‌اعتبار، پایانه‌های فروش موبایلی مورد استفاده به‌صورت سیار، فروشگاه‌هایی که امکان ورود رمز از دارنده کارت سلب می‌شود و همچنین خودپردازهای مشکوک، در کسری از ثانیه رمز یک‌بارمصرف کارت خود را دریافت و از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است رمزهای ایستای اول و دوم کارت‌های مشتریان همواره فعال بوده و صدور رمز یک‌بارمصرف موجب تغییر آن‌ها نمی‌شود. 
قفل خودکار برنامه در یک بازه زمانی مشخص و قابل تنظیم، امکان احراز هویت دومرحله‌ای، کپی کردن رمزهای تولیدشده، از کار افتادن برنامه در صورت اشتباه وارد کردن رمز یا الگوی اشتباه پس از پنج بار متوالی از دیگر قابلیت‌های سامانه «ارس» است؛ ضمن این‌که برای استفاده از آن تنها هنگام ثبت‌نام به اینترنت نیاز خواهید داشت. 
هم‌وطنان عزیز می‌توانند برای دریافت و نصب اپلیکیشن «ارس» به آدرس www.enbank.ir/arasمراجعه فرمایند و پس از دریافت نرم‌افزار، برای فعال‌سازی آن به یکی از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنند.
همچنین کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات ‌احتمالی مشتریان هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.