×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳
سامانه ثبت شکایات احتمالی مشتریان بانکی راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، براساس گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این سامانه در راستای حمایت این بانک از کسب و کارهای زیان دیده از شیوع ویروس کرونا و تعویق پرداخت تسهیلات آنها و نیز تعویق پرداخت تسهیلات وام‌های قرض‌الحسنه در اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹، راه اندازی شده است.

روابط عمومی این بانک درپی ابلاغ بخشنامه‌های مربوطه به شبکه بانکی به اطلاع می‌رساند؛ چنانچه از حساب افرادی که اقساط قرض‌الحسنه دارند یا از حساب ضامنین آنها در شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری، برداشتی بابت اقساط انجام شد، هموطنان می‌توانند موضوع را در سامانه مربوطه از طریق تارنمای بانک مرکزی یا مراجعه به این آدرس  درج کنند.

«عبدالناصر همتی» رییس کل بانک مرکزی پیش‌تر با اشاره به تشریح برنامه‌ها و اقدامات بانک مرکزی در زمان شیوع کرونا اعلام کرده بود؛ مجموعه تصمیماتی در دولت و بانک مرکزی گرفته شد تا تسهیلاتی برای افرادی که کسب و کارشان به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده است، درنظر گرفته شود که در مرحله اول، تصمیم گرفته شد اقساط تسهیلات دریافتی کسب و کارهای تعیین شده، سه ماه عقب بیافتد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.