به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک سینا، ابوالفضل انوری گفت: این سامانه که مبتنی بر وب و براساس سطح دسترسی شعب و مناطق است، اقدامات مدیریتهای مناطق و واحدهای حقوقی را در فرایند ثبت، پیگیری و وصول مطالبات تسهیل میسازد و طی آن فرایند وصول اقساط تا نهایتاً بازپرداخت و تسویه تسهیلات را تحت نظارت خواهد داشت.
وی اظهار داشت: این سامانه دارای قابلیتهای بسیاری از جمله دو پنل مجزا جهت ثبت و مدیریت پروندههای وصول مطالبات و حقوقی است که علاوه بر سهولت دسترسی به پروندههای حقوقی، تسریع در پیگیری پروندهها، امکان اخذ گزارشات متعدد و ارائه اطلاعات و آمار جامع و تحلیلی از پروندهها را فراهم میآورد.
انوری از دیگر قابلیتهای این سامانه را اتصال و فراخوانی جزئیات پروندهها و تسهیلات از سیستم فرانگین و تهیه بایگانی از تمامی پروندههای بانک و مستندات آن به صورت الکترونیک، امکان ارسال پیامک و اخطاریه به کاربران جهت اعلام موعد قانونی و قضایی و تحلیل دادههای حقوقی به منظور شناسایی و آسیبسنجی در قراردادهای مختلف بانکی برشمرد.
طبق گفته سرپرست معاونت حقوقی و مطالبات بانک سینا، این سامانه در فازهای بعدی قابلیت اتصال به سایر سامانهها از جمله اداره ثبتاحوال، قوه قضاییه و موارد مشابه را خواهد داشت.
پتروشیمی شیراز در سومین کنفرانس بینالمللی برند سبز موفق به کسب لوح تقدیر برند سبز…
تیم ملی فوتبال برزیل رقابتهای کوپاآمریکا را با یک تساوی عجیب آغاز کرد.
تیم ملی ایتالیا و کرواسی در دور سوم مرحله گروهی جام ملتهای اروپا برابر یکدیگر…
تیم فوتبال اسپانیا با تک گل فران تورس و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین…
در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور سرپرست ریاست جمهوری، وزیر نفت،…
مدیر حقوقی سازمان منطقه آزاد ماکو در گفتوگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه ۶۸۷…