به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک سینا، ابوالفضل انوری گفت: این سامانه که مبتنی بر وب و براساس سطح دسترسی شعب و مناطق است، اقدامات مدیریتهای مناطق و واحدهای حقوقی را در فرایند ثبت، پیگیری و وصول مطالبات تسهیل میسازد و طی آن فرایند وصول اقساط تا نهایتاً بازپرداخت و تسویه تسهیلات را تحت نظارت خواهد داشت.
وی اظهار داشت: این سامانه دارای قابلیتهای بسیاری از جمله دو پنل مجزا جهت ثبت و مدیریت پروندههای وصول مطالبات و حقوقی است که علاوه بر سهولت دسترسی به پروندههای حقوقی، تسریع در پیگیری پروندهها، امکان اخذ گزارشات متعدد و ارائه اطلاعات و آمار جامع و تحلیلی از پروندهها را فراهم میآورد.
انوری از دیگر قابلیتهای این سامانه را اتصال و فراخوانی جزئیات پروندهها و تسهیلات از سیستم فرانگین و تهیه بایگانی از تمامی پروندههای بانک و مستندات آن به صورت الکترونیک، امکان ارسال پیامک و اخطاریه به کاربران جهت اعلام موعد قانونی و قضایی و تحلیل دادههای حقوقی به منظور شناسایی و آسیبسنجی در قراردادهای مختلف بانکی برشمرد.
طبق گفته سرپرست معاونت حقوقی و مطالبات بانک سینا، این سامانه در فازهای بعدی قابلیت اتصال به سایر سامانهها از جمله اداره ثبتاحوال، قوه قضاییه و موارد مشابه را خواهد داشت.
سید مجید پرپنجی، مشاور وزیر و مدیر کل مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی…
مجمععمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی تندگویان (سهامی عام) در مرکز همایشهای بینالمللی پژوهشگاه…
رییس کل بیمه مرکزی: با توجه به عملکرد و ارائه خدمات شایسته بیمه آسیا و…
همایش بزرگ مدیران و روسای استان ها و شعب بیمه آسیا با محوریت اصلاح ترکیب…
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت پاکسان با موضوع تنفیذ معاملات…
بانک ملت صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را…