×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
سامانه داشبورد فرماندهی در پلیس راه‌اندازی شد

سردار مهدی معصوم بیگی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: این سامانه نشان می دهد که هر یک از جرایم اعم از سرقت و نزاع در کجا و به چه میزان رخ داده و براساس این آمار تحلیلی گشت های پلیس به این مکان ها اعزام می شوند.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه «ای وی ال اس» کنترل برخط گشت های انتظامی گفت: این دو سامانه به یکدیگر متصل هستند به این صورت که براساس سامانه داشبورد فرماندهی فراوانی جرم شناسایی شده و براساس سامانه «ای وی ال اس» یا همان کنترل برخط گشت های انتظامی، گشت ها به شکل هدفمند و هوشمند به منظور افزایش بهره وری اعزام می شوند.
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: این سامانه ها در تهران و قزوین و همچنین سایر استان ها راه اندازی شده و در حال تکمیل است.
سردار معصوم بیگی افزود: علاوه بر هوشمندسازی پلیس پیشگیری، باید بگویم اجرای طرح های نو در این پلیس در دستور کار است و عملیاتی شدن برخی از این ایده و طرح ها مصوب و برخی دیگر در فرآیند تصویب و برگزاری جلسات  نهایی شدن است.
وی گفت: هوشمند سازی پلیس ضمن تسهیل امور باعث تسریع و روان سازی در روند خدمات دهی به مراجعان می شود و در نتیجه تحقق این مهم ارتقا رضایت مندی مردمی  را در پی دارد.  
رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: هوشمندسازی و به روز بودن از مولفه‌های محوری هویت پلیس کارآمد در جامعه است و امروز میدان خلاقیت‌ها و ایده‌های نو و هوشمندانه است و سازمانی در این برهه تاریخی قدرتمند و قوام خواهد داشت که هوشمندانه از دانش روز بهره گیری و اثربخشی و کارآیی سازمانی را ارتقاء دهد.  
معصوم بیگی گفت: در حال حاضر هوشمندسازی ضرورت سازمانی و راهبرد ناجاست که با راه اندازی دبیرخانه دائمی و کارگروه‌های تخصصی هوشمندسازی در پلیس پیشگیری شاهد تحولی نو در عرصه خدمات رسانی به مردم، ارتقاء عملکرد و مقابله با جرایم به شکل هوشمندانه خواهیم بود.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.