×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکن راه اندازی شد

مهدی سندگل نظامی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن، هیبنا درباره اجرای طرح نوبت‌دهی تلفنی شعب گفت: سیستم نوبت دهی تلفنی بانک مسکن همزمان با آغاز دهه فجر در راستای صیانت از حقوق شهروندان راه اندازی شد.

وی افزود: یکی از مشکلات و دغدغه‌های مشتریان در شرایط بحرانی موجود به منظور دریافت خدمات در شعب، معطلی و اتلاف وقت به دلیل شلوغی و وجود صف‌های طولانی است. در این راستا طبق دستور مدیرعامل بانک مسکن و به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی‌ آنان، این طرح به صورت آزمایشی فقط در شعب سطح شهر تهران به اجرا درآمد.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی تلفنی باعث بالا رفتن بازدهی کاری و تسریع خدمات‌دهی به مشتریان می‌شود، گفت: این طرح علاوه بر حفظ سلامتی مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا و ایجاد فاصله اجتماعی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تاثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار را به میزان قابل توجهی کاهش و رضایتمندی مشتریان را افزایش می‌دهد.

بر اساس همین طرح، مشتریان بانک مسکن در شعب تهران می‌توانند از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی به شماره تلفن ۶۱۰۸۸ یا ۱۸۳۰، برای حضور در شعب مورد نظر نوبت گرفته و در ساعت مقرر که به آن‌ها اعلام می‌شود برای انجام امور بانکی خود صرفا شامل دریافت و پرداخت به شعب مراجعه کنند.

این سامانه هوشمند بوده و مشتریان می‌توانند با وارد کردن کد شعبه و شماره تلفن همراه روز و ساعت مراجعه به شعبه را تعیین کنند که نوبت‌دهی آنان به صورت پیامکی به مشتریان اعلام می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.