این دومین سال متوالی است که سامسونگ در صدر این رتبهبندی قرار دارد. پس از کسب جایگاه چهارم در سال ۲۰۱۷، این شرکت به طور مداوم در میان ۴ برند برتر در فهرستهای سالانه YouGov قرار گرفت و در نهایت در سال ۲۰۲۱ به جایگاه دوم و در سال ۲۰۲۲ به جایگاه اول دست یافت. در میان ۱۰ برند برتر جهانی امسال، تنها دو برند آسیایی حضور دارند که یکی از آنها سامسونگ است. (YouGov در سالهای ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فهرست ۱۰ برند برتر جهانی خود را منتشر نکرد.)
رتبهبندی برترین برندهای جهانی YouGov در سال ۲۰۲۵ براساس بیش از یک میلیون نظرسنجی از مصرفکنندگان در ۲۸ بازار مختلف انجام شده است تا بهترین برندهای جهانی و ملی را شناسایی کند. در این نظرسنجی، شرکتکنندگان نظر خود را درباره هزاران برند بیان کرده و آنها را بر اساس ۶ معیار کلیدی شامل تأثیر اولیه، کیفیت، ارزش، رضایت مشتری، شهرت و توصیه به دیگران، ارزیابی کردهاند.
استیو هاچ، مدیرعامل YouGov، گفت: «برندها هرگز به این اندازه مهم نبودهاند و در بازار پرتحول امروز، جایی که نظر مصرفکنندگان میتواند موفقیت یا شکست یک شرکت را رقم بزند، درک تصویر برند ضروری است.»
پیش از این و در اکتبر ۲۰۲۴، سامسونگ برای پنجمین سال متوالی توسط شرکت مشاوره برند جهانی Interbrand به عنوان یکی از «۵ برند برتر جهان» معرفی شد. ارزش برند سامسونگ در فهرست سال گذشته برای اولین بار از مرز ۱۰۰ میلیارد دلار عبور کرد. موسسه Interbrand این موفقیت را عمدتا به گسترش مجموعه محصولات هوش مصنوعی سامسونگ، افزایش مزیتهای مصرفکنندگان از طریق اتصال پیشرفته دستگاهها و تعهد مداوم این شرکت به آیندهای پایدار نسبت داد.
مدیرعامل شرکت ایران سازه وابسته به شستا، چشمانداز این شرکت را برندینگ ملی و جهانی…
شرکت بیمه سامان با حضور در هجدهمین نمایشگاه گردشگری تهران و صنایع وابسته، محصولات متنوع…
بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور، در پنجمین نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری…
صنعت فولاد ایران بهعنوان یکی از ارکان اصلی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور، ظرفیتهای بالقوهای…
محمود لندی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در گفت و گو با…