×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سامسونگ سری ۲۰۲۴ تلویزیون‌های خود را رونمایی کرد

این سری جدید به نسل نوین پردازنده‌های پیشرفته هوش مصنوعی مجهز است که توانایی‌های ادراکی نمایشگرهای هوشمند را به سطح جدیدی می‌رساند و به همین دلیل این تلویزیون‌ها را می‌توان سرآغازی برای نمایشگرهای عصر هوش مصنوعی دانست.

سری ۲۰۲۴ تلویزیون‌های سامسونگ علاوه بر ارتقای کیفیت تصویر و صدا، قابلیت‌های هوش مصنوعی امن و مطمئنی را که تحت نظر Samsung Knox حفاظت می‌شود به کاربران ارائه می‌دهد تا ضمن الهام‌بخشی، سبک زندگی فردی را تقویت کند.

اس‌وی یانگ، مدیر بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ در مورد محصولات جدید گفت : «حالا که در دوران مملو از ارتباط زندگی می‌کنیم، دیگر تنها ارائه تجربیات بصری با کیفیت پاسخگوی نیازهای ما نیست. نمایشگرها باید کیفیت زندگی ما را در روی صفحه و خارج از آن ارتقا دهند. نمایشگرهای هوش مصنوعی سامسونگ که به فناوری هوش مصنوعی روی دستگاه (on-device) مجهز است، به شکلی طراحی شده که مرکز اصلی خانه‌های کاربران باشد و همه دستگاه‌های سازگار را به یکدیگر متصل کند تا سبک زندگی منعطف‌تر و متنوع‌تری به افراد ارائه شود».

بهبود کیفیت تصویر Neo QLED 8K با دو برابر شدن عملکرد هوش مصنوعی

تلویزیون‌های جدید سری Neo QLED 8K  و ۴K سامسونگ بسته کاملی، شامل کیفیت تصویر واقعی، فناوری‌های صوتی پریمیوم و مجموعه‌ای غنی از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها را به کاربران ارائه می‌دهند. بخش اصلی تلویزیون ۲۰۲۴  Neo QLED 8K به جدیدترین و نوآورانه‌ترین پردازنده سامسونگ مجهز شده است : پردازنده NQ8 AI Gen3 دارای یک واحد پردازش عصبی (NPU) با عملکردی دو برابر سریع‌تر از نسخه قبلی است. در این پردازنده جدید، تعداد شبکه‌های عصبی به میزان هشت برابر رشد داشته و از ۶۴ عدد به ۵۱۲ رسیده است تا همه جزئیات تصویر به شکل واضحی به نمایش دربیاید. به کمک این پردازنده پیشرفته، عملکرد تلویزیون‌های سری ۲۰۲۴ سامسونگ به شکل بی‌نظیری ارتقا پیدا کرده است.

سری Neo QLED این تلویزیون‌ها با مجموعه‌ای از قابلیت‌های ارتقای کیفیت تصویر و بهبود طراحی ساخته شده‌اند که بخشی از آنها شامل موارد زیر می‌شود:    

  • ۸K AI Upscaling Pro : در بخشارتقای هوش مصنوعی پیشرفته تصاویر ۸K توان تلویزیون با توجه به عملکرد پردازنده جدید NQ8 AI Gen3 افزایش پیدا کرده تا تصاویر با وضوح پایین نیز به لطف قابلیت ارتقایافته AI Upscaling با وضوح و جزئیاتی شگفت‌انگیز نمایش داده شود.
  • AI Motion Enhancer Pro : به کمک این قابلیت که از پردازنده NQ8 AI Gen3 قدرت می‌گیرد، مشکلات رایج پخش تصاویر ورزشی، مانند نمایش نامطلوب حرکت توپ، رفع می‌شود. این ویژگی به طور خودکار نوع ورزش را تشخیص داده و از قابلیت یادگیری عمیق برای اعمال مدل مناسب نمایش حرکت توپ استفاده می‌کند.
  • Real Depth Enhancer Pro : در این قابلیت از هوش مصنوعی برای کنترل دقیق مینی ال‌ای‌دی‌ها (mini LEDs) به منظور افزایش جزئیات بیشتر به صحنه‌های دارای حرکت سریع کمک گرفته می‌شود. برای این کار بخشی از تصویر که چشم انسان به طور طبیعی روی آن فوکوس می‌کند، در پیش زمینه به نمایش در می‌آید تا تصاویری واقعی‌تر و سه‌بعدی مشاهده شود. 
  • طراحی Infinity Air : کیفیت تصویر بی‌عیب و نقص تلویزیون‌ Neo QLED 8K با طراحی صفحه نمایشی به عمق ۱۲٫۹ میلی‌متر ترکیب شده است. این طراحی به شما اجازه می‌دهد تا تجربه بصری فراگیر و متمرکزی بر روی تصاویر و صدای تلویزیون داشته باشید. همچین جلوه منحصربه‌فرد آینه شکل این تلویزیون باعث شده تا در ظاهر، این تلویزیون به شکل معلقی در فضای اطراف مشاهده شود.

صدای تلویزیون Neo QLED 8K همانند کیفیت تصاویر این تلویزیون،  عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه می‌دهد.

  • ۲۰۲۴ Q-Symphony : این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد چندین اسپیکر بی‌سیم و ساندبار را به تلویزیون یا پروژکتور وصل کنند و از کیفیت صدای فراگیری در حین تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها لذت ببرند. به کمک این قابلیت، وظیفه هماهنگی کامل میان تلویزیون با اسپیکرها و ساندبار را برعهده دارد.
  • Active Voice Amplifier Pro : این قابلیت از یک هوش مصنوعی اختصاصی مجهز به فناوری یادگیری عمیق بهره می‌برد که صدای دیالوگ‌ها و گفت‌وگوی سوژه‌ها را تقویت می‌کند. این فناوری قادر است که صدای دیالوگ‌ها را از صداهای دیگر جدا کرده و تا مکالمات رد و بدل شده در فیلم‌ها و برنامه‌ها به راحتی شنیده شود.

سیستم‌عامل تایزن ۲۰۲۴ و تجربه کاربری راحت‌تر تلویزیون‌ها

سیستم‌عامل تایزن ۲۰۲۴ در جدیدترین مجموعه تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ، محتوا را هسته اصلی و مهم‌ترین بخش تجربه کاربری در نظر گرفته است. این سیستم‌عامل، تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده از انواع محتوا و سرویس‌های مورد علاقه کاربر را براساس حساب‌های کاربری مختلفی که روی تلویزیون هوشمند تنظیم شده‌اند، ارائه می‌کند. حالا، هر عضو خانواده با داشتن تلویزیون هوشمند سامسونگ می‌تواند یک پروفایل شخصی برای دریافت محتوای اختصاصی و تجربه‌ای مطابق با سلیقه خود داشته باشد.

  • Samsung TV Plus : رابط کاربری (UI) به‌روزشده  سرویس Samsung TV Plus دارای یک صفحه اصلی جدید با نمایش کلی محتواهای موجود و دسته‌بندی‌های اضافه‌شده است تا هر محتوایی به آسانی پیدا شده و در دسترس قرار بگیرد. این سرویس با اتصال به حساب‌های کاربری سامسونگ، به‌راحتی کاربران را به کانال‌ها و محتواهای موردعلاقه‌شان وصل می‌کند و در عین حال، با توجه به سابقه تماشای آنها، پیشنهادات مخصوص و متناسبی ارائه می‌دهد.
  • کنترلر «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» : سامسونگ با شرکت تولیدکننده لوازم جانبی گیمینگ PDP   (Performance Designed Products) برای توسعه اولین کنترلر با نشان «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» همکاری کرده است و قرار است که این محصول به‌زودی در نمایشگاه CES 2024 عرضه شود. کنترلر بی‌سیم جدید PDP دارای یک باتری داخلی و قابل شارژ است که با هر بار شارژ کردن، ۴۰ ساعت کار می‌کند. اتصال بی‌سیم بلوتوث ۳۰ فوتی با تاخیر پایین، یک کلید میانبر Home برای Samsung Gaming Hub با قابلیت اجرای سرویس Gaming Hub، یک کلید کنترل صدای تلویزیون با استفاده آسان از جمله موارد قابل توجه این کنترلر مخصوص است.

تجربیات متصل و فراگیر با اکوسیستم سامسونگ

با قرار گرفتن تلویزیون‌های سامسونگ در قلب خانه، کاربران می‌توانند از جدیدترین نوآوری‌ها بهره‌مند شوند و از اتصال یکپارچه بین دستگاه‌ها در زندگی روزمره خود لذت ببرند. سامسونگ در سال ۲۰۲۴، با ارائه Samsung Daily+ به‌عنوان مرکز فعالیت‌های درون خانه، تجربه اتصال دستگاه‌های خود را به صورت گسترده‌ای بهبود می‌بخشد. این فناوری، طیف وسیعی از خدمات و ویژگی‌ها از تمرینات شخصی و مشاوره پزشکی تا تماس‌های تصویری و راهکارهای کامپیوتری از راه دور را در یک رابط کاربری واحد ارائه می‌دهد. ویژگی‌های جدید شامل موارد زیر هستند:

  • Workout Tracker : این سرویس رایگان به‌صورت لحظه‌ای داده‌های تمرینی مانند: مدت زمان تمرین و ضربان قلب ثبت‌شده توسط دستگاه‌های پوشیدنی را در بالای محتوای کاربران روی نمایشگرهای سامسونگ نمایش می‌دهد تا هنگام تمرین در خانه، آنها را سرگرم کرده و در جریان پیشرفت‌شان قرار دهد.
  • TechnoGym : با ارائه ویدیوهای تناسب اندام و سلامتی از مربیان حرفه‌ای در سرویس خود، کیفیت تمرینات خانگی کاربران را بهبود می‌بخشد. این محتواهای ویژه، فقط در تلویزیون‌های سامسونگ در دسترس هستند.
  • F45 : از طریق این سرویس کاربران می‌توانند ویدئوهای مربوط به تمرینات شدید و پرتحرک HIIT را مشاهده کرده و در همان اتاق یا سالن خانه خود این چالش‌ها را انجام دهند.
  • FlexIt : تمرینات اختصاصی خود را به کمک این برنامه زیر نظر برترین مربیان فیتنس و متخصصان سلامتی برگزار کنید.
  • Dr.Tail : مشاوره ویدیویی و آنلاین با دامپزشک را در خانه ممکن می‌کند. از نکات مراقبتی ساده گرفته تا مشاوره پیشرفته، Dr.Tail طیف وسیعی از سوالات مهم را پوشش می‌دهد. کاربران می‌توانند هر زمان که نیاز داشته باشند با کارشناسان دامپزشکی در لحظه ارتباط برقرار کنند.
  • Multi Control : امکان کار کردن از خانه با کارایی بیشتر را فراهم می‌کند. این قابلیت جدید با استفاده از یک صفحه کلید یا ماوس بلوتوثی، کنترل تمامی نمایشگرها از جمله: تلویزیون‌های هوشمند، گوشی‌های هوشمند و مانیتورها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند با کپی کردن و چسباندن محتوا، خواندن اسناد و موارد دیگر در دستگاه‌ها، روش متفاوتی از کار کردن را تجربه کنند.

سری ۲۰۲۴ تلویزیون‌ها و نمایشگرهای سامسونگ، سازگاری بیشتری با دستگاه‌های مختلف در اکوسیستم خواهند داشت و امکان اتصال یکپارچه‌تر بین تلویزیون‌ها و تلفن‌های هوشمند یا دستگاه‌های پوشیدنی را برای سطح بالاتری از سفارشی‌سازی، دسترسی و راحتی فراهم می‌کنند.

  • Mobile Smart Connect : تمامی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های جدید به‌راحتی با SmartThings Mobile Plugin قابل کنترل هستند. این قابلیت، گوشی هوشمند را به یک کنترل از راه دور چندمنظوره تبدیل می‌کند که به کاربران کنترل بیشتری روی نمایشگرها می‌دهد. این اپلیکیشن با رابط پاپ‌آپ ساده و رابط کاربری قابل‌تنظیم، راحتی و دسترسی‌پذیری بیشتری را فراهم می‌کند. 
  • صدای ۳۶۰ : ویژگی صوتی صدای ۳۶۰ فراگیر که قبلا در دستگاه‌های گلکسی ارائه شده بود، برای تلویزیون‌ها و نمایشگرهای سامسونگ نیز گسترش یافته است. اکنون، گلکسی Buds سامسونگ به‌طور یکپارچه به تلویزیون‌ها متصل می‌شود تا صدای فراگیر را برای فیلم‌ها، نمایش‌ها و حتی عناوین مختلف بازی ارائه کند. بنابراین، کاربران می‌توانند به شیوه متفاوتی در محتوای بصری و محیط بازی غرق شوند.
  • Vibrary : به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند از تصاویر باکیفیت هنرمند محبوب خود در نمایشگر بزرگ تلویزیون لذت ببرند. Ambient Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد هر روز با چهره هنرمند مورد علاقه کاربر از او استقبال کند. قابلیت Casting نیز تجربه تماشای یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد تا از تماشای تصاویر و شنیدن موسیقی روی تلویزیون و دستگاه‌های همراه لذت‌بخش‌تر شود.

جدیدترین مجموعه تلویزیون‌ها و نمایشگرهای سامسونگ با امکانات ارتقایافته گسترده برای کاربران دارای انواع محدودیت‌های جسمانی عرضه شده‌اند. این پیشرفت‌ها باعث می‌شوند که افراد بیشتری بتوانند از تماشای محتوای دلخواه خود در نمایشگرهای Neo QLED لذت ببرند.

  • Audio Subtitle : برای اولین بار در جهان، ویژگی صدای زیرنویس روی خود تلویزیون تعبیه شده است که از هوش مصنوعی و فناوری نویسه‌ خوان نوری یا همان OCR (Optical Character Recognition) برای ارائه راهنمای صوتی استفاده می‌کند. این ویژگی قادر است صدای زیرنویس را برای محتوای در حال پخش، به‌صورت لحظه‌ای ارائه دهد.           
  • Remote for Barrier Free : این اپلیکیشن برای کاربران دارای ناتوانی‌های بینایی، شنوایی یا جسمانی طراحی شده است که امکان کنترل دقیق‌ تلویزیون از طریق گوشی‌های هوشمند را به افراد می‌دهد. این اپلیکیشن دارای قابلیت تنظیم پیشرفته‌ای است و رابط کاربری آن ارتقای جالب‌توجه‌ای داشته است. برای نمونه می‌توان از تغییر محل قرارگیری کلیدها، رنگ‌های متمایز و بازخورد لمسی نام برد. از طریق این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند از روی گوشی هوشمند خود به تازه‌ترین قابلیت‌های سامسونگ مانند راهنمای صوتی دسترسی داشته باشند.
  • Relumino Together Mode : قابلیتی است که به افراد کم‌بینا امکان می‌دهد از برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود بدون نیاز به وسیله خاصی لذت ببرند. این فناوری با کمک هوش مصنوعی به صورت پویا لبه‌های عناصر روی صفحه را مشخص و رنگ‌ها را متعادل می‌کند. بدین ترتیب کاربرانی که دارای ضعف بینایی هستند، می‌توانند افراد و اشیا را با وضوح بیشتری ببینند. Relumino Together Mode صفحه‌های استاندارد و Relumino Mode صفحه‌‌های کنار هم را نمایش می‌دهد تا افراد کم‌بینا و خانواده‌هایشان بتوانند با یکدیگر تلویزیون تماشا کنند.

MICRO LED: عبور از مرزهای فناوری نمایشگر

سامسونگ با فناوری جدید MICRO LED شفاف خود، به دنیا نشان می‌دهد که برای نمایشگرها امکانات بی‌نهایتی وجود دارد. این نمایشگر که شبیه به یک تکه شیشه شفاف به‌نظر می‌رسد، دارای تراشه‌های بسیار کوچک MICRO LED است که طی یک فرآیند دقیق ساخته شده‌اند تا امکان درز و شکست نور را از بین ببرد. این ویژگی به MICRO LED شفاف اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت و مانعی تصاویری واضح و شفاف در محیط‌های مختلف خانگی و تجاری به نمایش بگذارد.

MICRO LED یک فناوری نمایشگر بسیار نوآورانه است که با طراحی ماژولار خود به کاربران امکان می‌دهد شکل، اندازه و نسبت صفحه‌ها را برای هر فضایی شخصی‌سازی کنند. سال‌ها تحقیق و توسعه سامسونگ که نتیجه تخصص این شرکت در بخش نیمه‌هادی است، منجر به شکل‌گیری فرآیند بسیار موثری برای MICRO LEDها شده است. بر این اساس، مدارهای عملکرد تراشه‌های LED، به‌طور مستقیم روی شیشه قرار می‌گیرند و در نتیجه احتمال وقوع کاهش روشنایی که کاربران در نمایشگرهای معمولی آن را تجربه می‌کنند، به حداقل می‌رسد.

مجموعه گسترده OLED برای انواع سلیقه‌ها

تلویزیون‌های OLED سامسونگ در سال ۲۰۲۴ بر پایه میراث مدل‌های سال گذشته ساخته شده‌اند. S95D یک بوم بسیار بزرگ ۷۷ اینچی است که جزییات بیشتر و نرخ فریم بالاتری را به نمایش می‌گذارد و ویدیوها را با رنگ‌های زنده و درخشان نمایش می‌دهد. این نمایشگر ۲۰ درصد روشن‌تر از مدل‌های قبلی است و با رنگ مشکی عمیق و غنی و همچنین دقت رنگ تقویت‌شده با هوش مصنوعی خود توانسته تاییدیه Pantone Validated را دریافت کند. سامسونگ همچنین مدل‌های S90D و S85D را در اندازه‌های مختلف از ۴۲ اینچ تا ۸۳ اینچ معرفی کرده است.

فناوری جدید OLED Glare Free که به‌طور خاص برای نمایشگرهای OLED سال ۲۰۲۴ سامسونگ طراحی شده است، با حفظ دقت رنگ و وضوح تصویر و کاهش بازتاب‌ها، تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای را حتی در نور روز تضمین می‌کند. با بهینه‌سازی پنل OLED و به لطف یک لایه پوششی جدید، تعادل مناسبی بین بازتاب و درخشش نور ایجاد شده است.

تلویزیون S95D با موتورهای پیشرفته و اختصاصی کیفیت تصویر خود، ضمن حفظ بخش روشن تصاویر، نقاط تیره عمیق‌تر و رنگ‌ها را به شکل دقیق‌تری به تصویر می‌کشد تا مخاطبان را مجذوب خود کند. این مدل علاوه بر اینکه روشن‌ترین نمایشگر OLED سامسونگ است، از نرخ به‌روزرسانی بالا تا ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. بنابراین طرفداران برنامه‌های ورزشی و گیمرها می‌توانند از حرکت نرم و پیوسته و عملکرد شفاف روی صفحه خود لذت ببرند.

محصولات متناسب با سبک زندگی

سامسونگ علاوه بر موفقیت محصولات قبلی متناسب با سبک زندگی خود که شامل The Frame، The Serif و The Terrace است، اکنون با معرفی نسخه‌های جدید متنوع، تعهد به شعار:«نمایشگرها در همه جا، نمایشگرها برای همه» را مجددا یادآوری می‌کند. این دستگاه‌های نوآورانه، سطح بالاتری از سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی را فراهم می‌کنند که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می‌شوید:  

  • The Frame : در حال حاضر پرفروش‌ترین نمایشگر مجموعه سبک زندگی سامسونگ، The Frame است که با پیشرفت‌های جدید برای تقویت تجربه هنری ارائه می‌شود. اکنون با وجود بیش از ۲۵۰۰ اثر هنری موزه‌ها و گالری‌های مشهور جهان در Art Store، کاربران می‌توانند از تجربه فروشگاه هنری خود بهتر از قبل لذت ببرند. قابلیت جدید استریم هنر در این مدل، با ارائه رایگان آثار منتخب هر ماه، طعم مجموعه متنوع Art Store را به کاربران می‌چشاند. علاوه بر این، نسخه ۲۰۲۴ این نمایشگر با امکان تنظیم نرخ به‌روزرسانی در Art Mode به کاهش مصرف انرژی تا ۱۰ درصد کمک می‌کند.
  • پروژکتور The Premiere 8K : این محصول اولین پروژکتور جهان با اتصال بی‌سیم است. حذف کابل‌ها و سیم‌ها، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا فضای زندگی خود را مرتب و منظم نگه دارند. این پروژکتور فوق کوتاه برد (ultra-short throw) دارای ویژگی‌های هوشمندی برای گسترش قابلیت‌ها و کاربرد بهتر آن است. این ویژگی‌ها شامل: صدای پریمیوم خانگی، بازی بر بستر فضای ابری، صدای همیشه روشن با میکروفون میدان دور و تقسیم صفحه چندگانه است. این پروژکتور از فناوری اختصاصی Sound-on-Screen سامسونگ بهره می‌برد که با ادغام ماژول بلندگو و الگوریتم‌های نرم‌افزاری، صدایی فراگیر ارائه می‌دهد.
  • نسل دوم پروژکتور Freestyle : دومین نسل پروژکتورهای قابل‌حمل Freestyle سامسونگ، دارای Smart Edge Blending بوده و از امکان ادغام یکپارچه دو دستگاه برای ایجاد یک نمایشگر بزرگ‌تر پشتیبانی می‌کند. این قابلیت، به دو دستگاه اجازه می‌دهد تا محتوایی به اندازه ۱۶۰ اینچ با نسبت ۲۱:۹ را بدون نیاز به تنظیم دستی، به نمایش بگذارند.

ساندبارهایی برای تجربه صدای فراگیر

در تکمیل مجموعه دستگاه‌ها و فناوری‌های سرگرمی خانگی سامسونگ، سری ساندبارهای ۲۰۲۴ این شرکت، مدل‌های ارتقایافته‌ای را برای تجربه‌های صوتی فراگیرتر ارائه می‌دهند. محصولات این سری جدید به‌صورت ویژه با الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشرفته تقویت شده‌اند.

  • Music Frame : این محصول یک اسپیکر قابل تنظیم و شخصی‌سازی است که با اپلیکیشن SmartThings هم سازگار است. با اتصال این اسپیکر به تلویزیون‌ها و ساندبارهای سامسونگ، صدای فراگیر و باکیفیتی را خواهید شنید. Music Frame علاوه بر عملکرد مستقل خود به ‌عنوان یک اسپیکر بی‌سیم، می‌تواند با تلویزیون و ساندبار سامسونگ از طریق Q-Symphony جفت شود تا صدای بم و فراگیر تقویت‌شده‌ای ایجاد کند. Music Frame خود را با هر محیط و فضایی هماهنگ می‌کند. در صورت استتار این اسپیکر در قاب‌های نقاشی مدرن، می‌توانید نما و صدای زیبا را با هم در خانه‌تان داشته باشید.
  • HW-Q990D : به کمک این ساندبار جدید می‌توانید صدایی ۱۱٫۱٫۴ کاناله را با کیفیت True Dolby Atmos بشنوید. این ساندبار که محتواهای ۴K 120Hz را به خوبی پشتیبانی می‌کند، با تجزیه و تحلیل صدا و بهره‌مندی از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی کیفیت، تجربه صوتی کامل و فراگیری را برای طیف گسترده‌ای از محتوای درحال پخش فراهم می‌کند. 
  • HW-S800D : ساندبار بسیار نازک ۱٫۶ اینچی سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده است که به‌طور یکپارچه در هر فضایی قرار بگیرد و صدایی غنی و فراگیری ایجاد کند. S800D با تنها یک سوم عمق ساندبارهای معمولی، دارای ۱۰ بلندگو، از جمله بلندگوهای اختصاصی بالا و یک کانال مرکزی برای صداهای شفاف است. علاوه بر طراحی و فرم قابل‌حمل این ساندبار، تجربه شنیداری آن با ترکیب یک ساب‌ووفر باس عمیق و یک بلندگوی پسیو، تجربه شنیداری آن ارتقا یافته است. 

مجموعه تلویزیون‌های ۲۰۲۴ سامسونگ نویدی از ادغام یکپارچه فناوری‌های پیشرفته و طراحی کاربرمحور هستند. آنها زمینه را برای تجربه‌های شخصی‌شده و همه‌جانبه‌ای فراهم می‌کنند که قادرند تعریف تازه‌ای از شیوه زندگی و تعامل مردم با دستگاه‌های‌شان ارائه دهند.   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.