به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایلنا، مدیرعامل سایپایدک با اعلام این خبر افزود: در سال رونق تولید و با تلاش شبکه نمایندگیها، در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی شبکه نمایندگیهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.
بهزاد پناهی ادامه داد: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک با دارا بودن ۶۰۰ نمایندگی مجاز و کسب امتیاز ۸۸ در ارزیابی خودروهای سبک و امتیاز ۸۶ در ارزیابی خودروهای سنگین (زامیاد)، موفق به کسب مقام اول در بین ۴۵ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع ۲۴۵۰ نمایندگی مجاز سبک و سنگین بر اساس امتیاز ارزیابی وضعیت تعمیرگاه های مجاز شده است و این در حالی است که امتیاز متوسط تعمیرگاههای سبک و سنگین کل کشور به ترتیب ۸۳ و ۷۶ بوده است.
پناهی افزود: شرکت سایپایدک از حیث اجرای مفاد آئین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جایگاه دارای انطباق خیلی زیاد را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: در ارزیابی سال ۱۳۹۷ بر اساس معیارهای دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش، ۳۳۰ نمایندگی این شرکت در سطح کشور موفق به کسب رتبه یک شدند که منتج به بیشترین رشد امتیاز شده است. همچنین سایپایدک در بخش امتیاز رضایت شبکه از شرکتهای خدمات پس از فروش، موفق به کسب مقام نخست در بین شرکتهای تولید کننده خودرو شده است.