Categories: پتروشیمی

سبک مدیریت نوین؛ کلید افزایش رضایتمندی در پتروشیمی هنگام

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی هنگام، این شرکت در طرح سنجش میزان رضایتمندی و دلبستگی کارکنان گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به بالاترین رتبه دست یافت.

گفتنی است، دکتر غلامرضا جمشیدی با تشکیل کمیته فرهنگی و خانواده، جلسات منظم با مدیران، برگزاری جلسات متعدد با کارکنان و نمایندگان آنها، اهمیت دادن نسبت به حضور در مراسم گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی و با سیاست گذاری در خصوص مسائل کلان تلاش در رفع موانع حوزه منابع انسانی و دغدغه های کارکنان داشته است.

همچنین از دیگر عوامل تاثیرگذار در افزایش میزان رضایت کارکنان و ایجاد دلبستگی سازمانی در شرکت پتروشیمی هنگام می توان به سبک مدیریت و افزایش ارتباط و تعامل کارکنان با مدیریت و مدیران، هم افزایی ارتباط بین کارکنان، بهبود شرایط کاری، افزایش پویایی در محیط کار با برگزاری جشن ها و مسابقات ورزشی متنوع در جهت افزایش انگیزه و بهبود روحیه کارکنان اشاره کرد.

فتحنایی

Recent Posts

پتروشیمی مارون، پیشگام در کیفیت و نوآوری / تقدیر از پتروشیمی مارون در اجلاس پیشگامان کیفیت و نوآوری

در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…

10 ساعت ago

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

14 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

15 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

15 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

16 ساعت ago