×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
ستین: مدیریت «مسی» بسیار سخت است

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت گل، «کیکه ستین» پس از «ارنستو والورده» هدایت تیم بارسلونا را بر عهده گرفت و توانست تنها ۶ ماه بر روی نیمکت این تیم دوام بیاورد. شکست تحقیرآمیز هشت بر دو در مقابل بایرن‌مونیخ آخرین ضربه سهمگینی بود که برای این مربی رقم خورد. او حالا پس از گذشت چند ماه از جدایی خود در مصاحبه‌ای در مورد شرایط بارسلونا و «لیونل مسی» صحبت‌هایی انجام داد.
ستین در خصوص مسی و رابطه‌اش با او، اظهار داشت: من فکر می کنم مسی بهترین بازیکن تاریخ است. بازیکنان بسیار عالی دیگری هم در فوتبال بودند اما تداوم موفقیت و عملکرد خیره‌کننده این پسر بی‌نظیر است.
وی افزود: مدیریت لئو کار بسیار سختی است. من چه کسی هستم که بتوانم او را تغییر دهم. همه مسی را در این سال‌ها بدون تغییر دیده‌اند و او را همینطور که هست قبول کرده‌اند. بازیکنان جنبه‌های دیگری دارند که مدیریت آن‌ها توسط مربی بسیار دشوار است. مسی زیاد صحبت نمی‌کند و شخصیتی تودار دارد. او حرف نمی‌زند اما کاری می کند که همه کاری را که او می‌خواهد را انجام دهند.
سرمربی سابق بارسا در خصوص شکست هشت بر دو مقابل بایرن‌مونیخ، تصریح کرد: این باخت ضربه سنگینی به من وارد کرد زیرا نام من در این باخت در تاریخ بارسلونا به یادگار ماند. من هم در آن شکست سهیم هستم اما یک روزی در مورد آن توضیح خواهم داد. بعد از اخراجم، فهمیدم که حتی پیش از شکست هم تصمیم به اخراج من داشتند. من همه چیز را فهمیده بودم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.