×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
سردار شهید مجیدی تربیت یافته مکتب عاشورا بود

حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی روز سه‌شنبه در آستانه چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» با حضور در جمع خانواده شهید افزود: سردار شهید «سعید مجیدی» با شهادت افتخار آمیز خود در مسیر احیای دین و دفاع از ارزش‌های اسلامی گام برداشت و در سخت ترین شرایط ممکن به وظیفه خود عمل کرد.

وی تاکید کرد: جوانان مومن و انقلابی با نقش آفرینی در جبهه مقاومت هوشیاری و بیداری خود را در برابر توطئه‌های دشمنان علیه اسلام ناب را به خوبی نشان دادند و زمینه امنیت و اقتدار امت اسلام را رقم زدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با نقش آفرینی خود علاوه بر دفاع همه جانبه از حرم اهل بیت(ع) کشور را از توطئه ها و فتنه‌های دشمنان نجات دادند و امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌ها و شهادت طلبی این عزیزان است.

حجت الاسلام عبدی بیان کرد: شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی»  از جوانان بسیجی و قرآنی خوشنام اراکی بود که در حیات با برکت خود اخلاق قرآنی و دفاع از ارزش های اسلامی در سیره و روحیاتش موج می‌زد.

وی یادآور شد: به منظور گرامیداشت چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» پنج شنبه هفدهم تیر ماه از ساعت ۱۹ مراسمی با حضور خانواده معظم شهید و اقشار مردم و مسئولان در گلزار مطهر شهدای اراک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود.

پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

 پیکر پاک سردار شهید سعید مجیدی روز  ۱۷ خردادماه سال جاری، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم اراک تشییع و به خاک سپرده شد.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.