×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ دی , ۱۴۰۳
سرمایه گذاری بنگاه‌های اقتصادی در هنر

ناصر پاشاپور نیکو مدیرعامل گروه dnaunion درباره سرمایه گذاری در حوزه هنر و اجرای ایده‌ی مورد نظر گفت: در حوزه مارکتینگ، مدام با موضوعاتی مانند خلاقیت، نوآوری و.. روبه‌رو هستیم. در همین راستا باید در ایجاد هارمونی میان طرح‌های مناسبتی و اجرای خلاقانه آنها ایده‌ی متفاوتی را اجرا کرد.  ایده‌ای که در اجرای آن نیاز به همراهی هنرمندان است.

ما از اجرای این ایده هدف مهم‌تری را به جز به تصویرکشیدن مناسبت‌ها دنبال می‌کنیم. هدف اصلی و برتر ما برقراری ارتباط ماندگار، توسعه همکاری، پاسداشت و حمایت از گروه وسیعی از طراحان، تصویرسازان، عکاسان، موشن گرافیست‌ها و… است. تبحر، تجربه، نوآوری، خلاقیت و… معیارهای مهمی هستند که در همکاری با هنرمندان آنها را در نظر می‌گیریم. در این همکاری گاه به سراغ هنرمندان شناخته شده و گاهی هم به سراغ هنرمندان کمتر شناخته شده رفته و خواهیم رفت.

پاشاپور در ادامه افزود: گمان می‌کنم اگر کسب‌و‌کارها اجرای ایده‌های مشابه را مانند نهضتی ببینند که فرهنگ کشور و سازمانشان را از دریچه دید و آثار هنرمندان بازتاب می‌دهد، در نهایت به جایگاه بزرگی از ادراک هنری در جامعه خواهیم رسید. این دیدگاه باعث می‌شود، کسب وکارها طرح‌های منسجم‌تری را در مناسبت‌ها منتشر و از هنرمندان کشورمان حمایت کنند. حتی کسب وکارها می‌توانند، این آثار را در قالب طرح های دست‌اول هنرمندان به مشتریانشان هدیه دهند.

تمامی بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند به شکلی ساده یک روز را برای پاسداشت هنرمندان درنظر بگیرند. آنها می‌توانند در چنین روزی به جای انتشار فقط یک طرح، همکاری طولانی‌مدتی را با هنرمندان تعریف کنند. مرجان وفائیان، مهدی میرباقری، کامبیز درم‌بخش و سیامک پورجبار از جمله هنرمندانی هستند که تابحال با آنها همکاری داشته‌ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.