سرمایه گذاری بنگاه‌های اقتصادی در هنر

ناصر پاشاپور نیکو مدیرعامل گروه dnaunion درباره سرمایه گذاری در حوزه هنر و اجرای ایده‌ی مورد نظر گفت: در حوزه مارکتینگ، مدام با موضوعاتی مانند خلاقیت، نوآوری و.. روبه‌رو هستیم. در همین راستا باید در ایجاد هارمونی میان طرح‌های مناسبتی و اجرای خلاقانه آنها ایده‌ی متفاوتی را اجرا کرد.  ایده‌ای که در اجرای آن نیاز به همراهی هنرمندان است.

ما از اجرای این ایده هدف مهم‌تری را به جز به تصویرکشیدن مناسبت‌ها دنبال می‌کنیم. هدف اصلی و برتر ما برقراری ارتباط ماندگار، توسعه همکاری، پاسداشت و حمایت از گروه وسیعی از طراحان، تصویرسازان، عکاسان، موشن گرافیست‌ها و… است. تبحر، تجربه، نوآوری، خلاقیت و… معیارهای مهمی هستند که در همکاری با هنرمندان آنها را در نظر می‌گیریم. در این همکاری گاه به سراغ هنرمندان شناخته شده و گاهی هم به سراغ هنرمندان کمتر شناخته شده رفته و خواهیم رفت.

پاشاپور در ادامه افزود: گمان می‌کنم اگر کسب‌و‌کارها اجرای ایده‌های مشابه را مانند نهضتی ببینند که فرهنگ کشور و سازمانشان را از دریچه دید و آثار هنرمندان بازتاب می‌دهد، در نهایت به جایگاه بزرگی از ادراک هنری در جامعه خواهیم رسید. این دیدگاه باعث می‌شود، کسب وکارها طرح‌های منسجم‌تری را در مناسبت‌ها منتشر و از هنرمندان کشورمان حمایت کنند. حتی کسب وکارها می‌توانند، این آثار را در قالب طرح های دست‌اول هنرمندان به مشتریانشان هدیه دهند.

تمامی بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند به شکلی ساده یک روز را برای پاسداشت هنرمندان درنظر بگیرند. آنها می‌توانند در چنین روزی به جای انتشار فقط یک طرح، همکاری طولانی‌مدتی را با هنرمندان تعریف کنند. مرجان وفائیان، مهدی میرباقری، کامبیز درم‌بخش و سیامک پورجبار از جمله هنرمندانی هستند که تابحال با آنها همکاری داشته‌ایم.

فتحنایی

Recent Posts

نحوه دریافت غرامت از پست اعلام شد

مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…

5 ساعت ago

جهش تولید سه محصول در ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…

5 ساعت ago

پیام مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…

7 ساعت ago

ارائه بسته‌های ویژه همراه اول از عید قربان تا غدیر

بسته‌های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.

7 ساعت ago

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی و صدا و سیما امضا شد

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…

20 ساعت ago

کامبک هلند در اولین گام/ لهستان بدون لوا باخت

تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…

20 ساعت ago