×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
سرمربی تراکتورسازی: بازیکنانم فرصت‌سوزی می‌کنند

به گزارش ایرنا ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران در قائمشهر افزود : با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی هستم ، ولی باید تلاش کنیم تا از موقعیت ها استفاده شود.
وی گفت : ما در حالی که در بازی سر بودیم بر اثر یک اشتباه گل خوردیم و پس از آن توانستیم بازی را مساوی کنیم. ما توانایی پیروزی و برد در این دیدار را هم داشتیم و با بهره گیری از موقعیت امکان برد برایمان فراهم بود.
سرمربی تراکتور سازی از چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی انتقاد کرد و افزود : چمن در کیفیت بخشی به بازی تاثیر بسزایی دارد و نامناسب بودن چمن منصوعی ورزشگاه وطنی بازی سازی خوب را از ما گرفت.
وی همچنین مدعی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مسابقه با نساجی و حضور افراد دیگری غیر از بازیکنان و کادر فنی در داخل زمین شد و گفت :  پروتکل‌های بهداشتی ایجاب می‌کرد فقط ما و حریف در میدان باشیم. در حالی که مجموعه ما با نیمکت باید نزدیک به ۵۰ نفر می‌شد ، متاسفانه پروتکل رعایت نشد و بعد از بازی ۲۰۰ نفر داخل زمین بودند.
منصوریان با اظهار این که تیمش مدعی قهرمانی است و باید تلاش بیشتری داشته باشند ، افزود : از آسیب‌دیدگی خانزاده بسیار ناراحت هستم چون بازیکن خوب ما از زمین خارج شد و مجبور شدیم دو تعویض پی در پی داشته باشیم.
وی همچنین از نحوه داوری ابراز رضایت کرد و گفت : به آقای کرمانشاهی و تیم داوری او تبریک می‌گویم. خوشحالم که برگشت و حتی اگر امروز می‌باختیم، او فوق‌العاده بود.
منصوریان در باره ادعای آفساید بودن گل تیمش به نساجی هم اظهار داشت : صحنه آهسته را دیدم که بازیکن نساجی کمی جلوتر بود. این چیزی بود که من دیدم. 
سرمربی تراکتور سازی خواستار توجه فدراسیون به حق و حقوق داوران شد و گفت : از فدراسیون خواهش می‌کنم، اعلام کنند اگر ۲۰ داور در لیگ داریم، با آنها قرارداد حرفه‌ای ببندند. می‌توانند قرارداد ۵۰۰ میلیونی ببندند و هر تیم وظیفه دارد حق داوری را بدهد. نمی‌شود مربی و بازیکن بیش از یک میلیارد بگیرند و داور برای یک بازی یک میلیون تومان بگیرد. نمی‌توان فقط خدمات را به بازیکن و مربی داد. اگر داوری ۵۰۰ میلیون بگیرد، می‌تواند حرفه‌ای زندگی کند و بعد هم حقوق بازنشستگی بگیرد.
وی افزود : به حق داوران ظلم می‌شود. همین که درباره نحوه داوری کرمانشاهی صحبت کنیم، بی احترامی است. هفته قبل سیدعلی قضاوت کرد و دو امتیاز از دست دادیم اما چیزی از ارزش‌های سیدعلی کم نمی‌شود. از هیات رئیسه فدراسیون خواهش می‌کنم به داوران احترام بگذارند و قرارداد رسمی ببندند. از باشگاه‌ها هم می‌توانند حق داوری بگیرند. چه اشکالی دارد؟ ۱۶ تیم هستند و می‌توانند مبلغی را بدهند.
منصوریان در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت محمد عباس‌زاده گفت: ما کاپیتان نساجی را جذب کردیم. بازیکنی با استانداردهای بالا است که تجربه خوبی دارد. در طول فصل بیشتر از ۱۰ گل برای ما خواهد زد. بازیکنی که می‌گوید ۲۴ گل به خاطر هادی نوروزی می‌زند و این کار را می‌کند، اعتماد به نفس بالایی دارد. ما به بازیکنان بزرگ در داخل تیم نیاز داریم. ۲-۳ سالی او را امانت گرفتیم و پس می‌دهیم.
تیم تراکتور سازی در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در برابر نساجی در قائمشهر به تساوی ۱ بر ۱ رسید و هم اکنون با دو امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. نساجی هم با کسب یک امتیاز امروز ، چهار امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.