×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
سرمربی تیم سپاسی شیراز: با بادران تهران بازی سختی پیش رو داریم

به گزارش تجارت گردان ، علی اصغر کلانتری، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان داشت: فرهاد کاظمی، همیشه تیم‌هایش را خوب می‌ببندد اگر چه پس از بازی نخست در لیگ، این تیم را رها کرد اما همیشه تیم را برای قهرمانی می‌ببندد و امسال هم مدعی صعود است و در رده چهارم جدول قرار دارد.

وی اضافه کرد: محسن عاشوری بازیکن سابق تیم پرسپولیس جانشین فرهاد کاظمی در بادران شده و خوب هم نتیجه گرفته است.

کلانتری ادامه داد: چند بازی این تیم را به اتفاق کادر فنی مورد بررسی قرار دادیم و نقاط ضعفی دارد که باید از این طریق به این تیم ضربه بزنیم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه برای بازی با حریف، بازیکن مصدوم و محروم نداریم، افزود: در تمرینات، بیشتر روی گلزنی کار کردیم و این امیدواری وجود دارد، بتوانیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آید نهایت بهره را ببریم.

مشکل زمین سال‌هاست در شیراز ادامه دارد

کلانتری، ضمن انتقاد از زمین چمن ورزشگاه پارس شیراز، اظهار داشت: سال‌هاست که مشکل نداشتن زمین خوب و یک دست در شیراز وجود دارد و ناگزیریم با آن بسازیم.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و بادران تهران از هفته ششم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور سه‌شنبه (دوم دی ماه ۹۹) در تهران برگزار می‌شود.

هم اینک در جدول رده بندی، تیم بادران با ۱۰ امتیاز چهارم است و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با هشت امتیاز در رتبه هشتم جای دارد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.