×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳
سرمربی سایپا: جوانگرایی فلسفه کار من است

به گزارش ایرنا، «ابراهیم صادقی» در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: من برای خود یک فلسفه کاری دارم و کادر فنی نیز به آن پایبند هستند. این رویه را ادامه خواهیم داد و تا پایان فصل نیز این فلسفه ادامه دارد. بازی‌های سایپا نسبت به فصل گذشته زیباتر شده است.  

وی افزود: آخرین بازی تیم ماشین‌سازی را نگاه کردم بسیار منظم و با برنامه بودند. این تیم می‌توانست در برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امتیاز کسب کند اما دقایق پایانی گل خورد. دیدار فردا بازی راحتی نیست بلکه برای ۲ تیم یک بازی سخت به شمار می‌رود. البته فاصله ۲ تیم نیز زیاد نیست اگر بازی را جدی نگیریم بدون تردید امتیاز از دست خواهیم داد.  

وی در پاسخ سوالی در زمینه جوانگرایی در تیم فوتبال سایپا نیز عنوان کرد: جوانگرایی فلسفه کار من است اما استفاده از بازیکنان جوان به شرایط مسابقه بستگی دارد. هیچ کسی در فوتبال ایران نمی‌تواند منکر جوانگرایی در تیم فوتبال سایپا شود. کادر فنی آنچنان از جوانان استفاده کرده است که امروز رسانه‌ها از آن بازیکنان به عنوان باتجربه یاد می‌کنند در حالی که بیش از ۲۲ سال ندارند.  

سرمربی تیم سایپا یادآور شد: اینکه چرا در برخی بازی‌ها از جوانان کمتری استفاده می‌شود یک راز مربیگری است که نمی‌شود آن را فاش کرد. سال گذشته شیب جوانگرایی در تیم فوتبال سایپا تند بود و امسال متناسب با بازی‌ها جوانگرایی می‌شود. البته بسیاری از جوانان ما در سن پختگی قرار دارند و این یک امتیاز مهم است.  

صادقی در ادامه گذری به باخت این تیم برابر فولاد خوزستان زد و تصریح کرد: در دیدار هفته گذشته موقعیت تیم فوتبال سایپا تهران کمتر از حریف نبود اما دریافت یک گل کار را سخت کرد. در دقایق پایانی ریسکی بازی کردیم و این موجب دریافت ۲ گل شد تا دست خالی از زمین آن مسابقه خارج شویم.  

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان گفت: هیچ مصدوم یا محرومی برای دیدار فردا نداریم.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و ماشین‌سازی ساعت ۱۵  فردا (جمعه) برگزار خواهد شد. تیم ماشین‌سازی از مجموع ۶ بازی گذشته یک تساوی و ۵ باخت کسب کرده و در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. تیم سایپا نیز با کسب ۷ امتیاز از ۶ بازی در رده هفتم قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.