×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳
سرمربی ماشین‌سازی: دیدار سختی برابر سایپا داریم

به گزارش ایرنا، «محمدسعید اخباری» امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار برابر با سایپا تهران اظهار داشت: سایپا یک تیم با شخصیت و فنی است که «ابراهیم صادقی» به عنوان یکی از مربیان خوب و جنتلمن در راس آن قرار دارد. این تیم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه  است و ما باید در برابر آنان بازی هوشمندانه‌ای داشته باشیم. دیدار فردا بازی راحتی نیست بلکه یک رقابت سخت برای ماشین‌سازی تبریز به شمار می‌رود.  

سرمربی ماشین‌سازی با اشاره به باخت این تیم در شهرآورد تبریز افزود: در دیدار برابر تراکتورسازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما تبدیل به گل نشد. این بازی در حالی برگزار شد که بازیکنان ما هنوز در شوک باخت چهار بر یک برابر آلمینیوم اراک بودند. به بازیکنانم توصیه کردم که به هر بازی مستقل نگاه کنند و اتفاقات بازی‌های گذشته را از ذهن پاک کنند. به شرایط جدول کاری نداریم و به دنبال آن هستیم که در دیدارهای پیش رو بهترین عملکرد داشته باشیم.  

اخباری با اشاره به سمت خود گفت: من در مجموعه باشگاه ماشین‌سازی خدمت می‌کنم و تا زمانی که مسوولان بخواهند در این مجموعه خواهم بود.  

وی در مورد ناکامی ماشین سازی در ۶ هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: یکی از دلایل ناکامی به شاکله تیم بازمی‌گردد.  بسیاری از بازیکنان از لیگ یک یا لیگ‌های پایین‌تر آمدند و تا زمانی که با شرایط وفق پیدا نکنند نمی‌توان به نتیجه رسید. در برخی از دیدارها نیز بدشانس بودیم. نمونه این بازی‌ها دیدار برابر استقلال بود که روی یک اتفاق و ضربه استثنایی گل خوردیم. در ۲ دیدار هفت گل دریافت کردیم که تیم را تبدیل به بدترین خط دفاع لیگ برتر کرده است.  

سرمربی ماشین‌سازی در پایان افزود: هنوز ۶ هفته از لیگ برتر گذشته و اختلاف امتیازها زیاد نیست با ۲ پیروزی می‌شود به نیمه بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. تلاش داریم که خودباوری را در بازیکنان تقویت کنیم. جای توجیه و بهانه نیز نداریم و باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم.  

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و ماشین‌سازی ساعت ۱۵  فردا (جمعه) برگزار خواهد شد. تیم ماشین‌سازی از مجموع ۶ بازی گذشته یک تساوی و ۵ باخت کسب کرده و در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. تیم سایپا نیز با کسب ۷ امتیاز از ۶ بازی در رده هفتم قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.