به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین، مدیر روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر افزود: تولید این نماهنگ در راستای اجرای استراتژی ارتقای هویت برند و گسترش فرهنگ بیمه بوده و در متن شعر و تصاویر نماهنگ از نمادهای ملی، میهنی و اهداف اصلی صنعت بیمه بهره گرفته شده است.
شمسایی افزود: نماهنگ سرود سازمانی به عنوان نماد یک سازمان، زبان گویای اهداف و خط مشی و موجب برانگیختن حس غرور و افزایش انگیزه در کارکنان و ذی نفعان هر مجموعه ای شناخته می شود که در ساخت این اثر نیز تمامی این موارد در نظر گرفته شده است.
وی همچنین گفت: در بیمه نوین ایفای تعهدات از مهم ترین اصول شناخته شده است و ارائه طرح های نوین بیمه ای، افزایش سرعت عملکرد در صدور و خسارت و رشد متوازن پرتفوی بیمه ای از جمله اهدافی است که همواره در استراتژی های شرکت در نظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش، این اثر هنری توسط دکتر محمد رضا چراغعلی آهنگسازی شده است و ستار مهرابی، خواننده و سجاد عزیزی آرام ترانه سرای آن هستند.
علاقه مندان جهت مشاهده سرود سازمانی بیمه نوین میتوانند به این لینک مراجعه کنند.
رهبر معظم انقلاب گفتند: دشمنان اعم از آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند نسبت به آنچه…
انتشار ۱۴۰۰ شماره از خبرنامه فولاد مبارکه در قریب به ۲۶ سال فعالیت این رسانه،…
شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات تولیدی شرکت ایرانخودرو، تعداد نمایندگیهای…
در راستای گسترش تعاملات میان صنعت و دانشگاه و استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای شرکتهای…
رییس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: پذیرفتهشدگان طرحهای جایگزینی ایران خودرو و سایپا…
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: در حوزه منابع انسانی و دانش تخصصی این حوزه…