×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
سرویس‌های جدید پستی در حوزه تجارت الکترونیک در راه است

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ احمدی با اشاره به تمرکز شرکت ملی پست بر تامین  نیاز مشتریان، افزود: امسال با تمرکز بر  سرویس‌محوری، بیش از ۲۰ سرویس جدید به خدمات پستی افزوده می‌شود. برخی از این سرویس‌ها شامل “ویرایش سفارشات الکترونیک”، “وب سرویس‌های رهگیری”، “سرویس‌های PODو TDS” و “سرویس‌های مبتنی بر نشانی (پایگاه کدپستی)” است.
به گفته وی،  سال گذشته روی استراتژی توسعه وب‌سرویس‌ها تمرکز شد که ثمره آن افزایش قابل توجه خدمات مبتنی بر وب سرویس و در نهایت کاهش هزینه‌ها و ایجاد تسهیل در دریافت خدمت برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بود.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست افزود: سال جدید با راه‌اندازی ربات‌های “دستیار پستی من” در بستر سکوی پیام‌رسان‌های داخلی شاهد تحولی چشمگیر در توسعه الگوی سرویس‌محوری، ارایه خدمات ارزش‌افزوده جدید و بهبود تجربه مشتریان شرکت ملی پست خواهیم بود.

این تجربه سال گذشته در مورد رهگیری مرسولات در پیام‌رسان “بله” و دریافت برخی خدمت روی اپلیکیشن “آپ” اتفاق افتاد که نتیجه قابل قبولی در راستای توسعه خدمات مشتری محور داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.