به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ احمدی با اشاره به تمرکز شرکت ملی پست بر تامین نیاز مشتریان، افزود: امسال با تمرکز بر سرویسمحوری، بیش از ۲۰ سرویس جدید به خدمات پستی افزوده میشود. برخی از این سرویسها شامل “ویرایش سفارشات الکترونیک”، “وب سرویسهای رهگیری”، “سرویسهای PODو TDS” و “سرویسهای مبتنی بر نشانی (پایگاه کدپستی)” است.
به گفته وی، سال گذشته روی استراتژی توسعه وبسرویسها تمرکز شد که ثمره آن افزایش قابل توجه خدمات مبتنی بر وب سرویس و در نهایت کاهش هزینهها و ایجاد تسهیل در دریافت خدمت برای کسبوکارهای کوچک و متوسط بود.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست افزود: سال جدید با راهاندازی رباتهای “دستیار پستی من” در بستر سکوی پیامرسانهای داخلی شاهد تحولی چشمگیر در توسعه الگوی سرویسمحوری، ارایه خدمات ارزشافزوده جدید و بهبود تجربه مشتریان شرکت ملی پست خواهیم بود.
این تجربه سال گذشته در مورد رهگیری مرسولات در پیامرسان “بله” و دریافت برخی خدمت روی اپلیکیشن “آپ” اتفاق افتاد که نتیجه قابل قبولی در راستای توسعه خدمات مشتری محور داشت.
رئیس جمهور به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد با…
دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش…
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور…
سرپرست مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان منصوب شد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با…
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان…