×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
سرویس اینترنت بانک ملت از دسترس خارج شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از  مهر، سرویس اینترنت بانک ملت امروز در حالی از دسترس مشتریان خارج شد که کیفیت نازل خدمات بانکداری الکترونیکی در نظام بانکی ایران همواره مورد انتقاد مشتریان است.

مشتریان معتقدند بانک‌ها در تعامل با مشتریان کاملاً از موضع بالا برخورد کرده و در قبال خدمات ضعیف خود الزامی برای پاسخگویی ندارند چرا که بانک مرکزی، بعنوان نهاد ناظر بر عملکرد شبکه بانکی، با بانک‌هایی که خدمات نازلی به مشتریان ارائه می‌دهند، برخورد مؤثری نمی‌کند.

سرویس اینترنت بانک ملت از دسترس خارج شد

یکی از مشتریان بانک ملت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروز که سرویس اینترنت بانک ملت قطع شد، در شرایطی شیوع کرونای دلتا ناچار به مراجعه به شعبه بانک شدم.

وی با انتقاد از کیفیت نامناسب خدمات بانکداری الکترونیکی بانک‌ها گفت: بانک‌ها خدمات را با هر کیفیتی به مشتریان تحمیل می‌کنند و هیچ دستگاهی هم ناظر بر عملکرد آنها نیست.

این مشتری بانکی ادامه داد: بانکی که توان تأمین خدمات بانکداری الکترونیکی پایدار و باکیفیت به مشتریان خود را ندارد، نباید ۶۷۰ میلیون تومان پاداش برای هیأت مدیره خود در نظر بگیرد.

لازم به یادآوری است: بر اساس تصمیمات مجمع عمومی عادی سالانه ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹، مبلغ پاداش هیأت‌مدیره بانک ملت برای سال گذشته ۶۷۰ میلیون تومان تعیین شد. پاداش اعضای هیأت‌مدیره بانک ملت در سال ۱۳۹۸ حدود ۴۰۰ میلیون تومان بود که در سال ۹۹ رشد ۶۷ درصدی داشته است.

ضعف خدمات بانکداری الکترونیکی بانک ملت در حالی است که این بانک در حفظ اطلاعات مشتریان خود نیز ضعیف عمل کرده است به طوری که طی چند سال اخیر به دفعات اطلاعات مشتریانش مورد سرقت قرار گرفته است.(جزئیات بیشتر)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.