×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان معتقد است که لازمه ارائه خدمت و سرویس دهی مناسب به مشتریان در گرو داشتن نیروهای متعهد و متخصص است و با همبستگی تمامی ظرفیت های کارکنان به همراه خدمات و محصولات متنوع کلید موفقیت بانک بوده است.

سلیم بهرامی در جمع روسا و معاونین شعب خود آموزش همکاران در حین خدمت را گامی موثر در جهت معرفی هر چه بهتر خدمات بانک به مشتریان و افزایش کیفیت سرویس دهی بیان کرد و گفت: همکاران باید با برگزاری جلسات روزانه، اطلاعات خود را در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان به روز کنند و از آخرین دستورالعمل های بانک آگاه شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.