×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل، معاونان بازاریابی، برنامه‌ریزی و نوآوری، فنی و مالی و نیز مدیران اداری و پشتیبانی و بازرسی درخصوص وضعیت برنامه‌ها و شاخص‌های عملکردی سرپرستی در بخش‌های مختلف و نیز آگاهی از مشکلات استان با کارشناسان و نمایندگان گفت‌وگو کردند. در نشست‌های برگزار شده، راهکارهای لازم برای دستیابی به برنامه‌ها و موفقیت در کسب بیشتر سهم از بازار و ارائه خدمات مناسب و به موقع به عموم جامعه و به‌ویژه مشتریان بررسی شد.

ابوالفضل آقادادی با تاکید بر راهبرد هسته دانا و شکبه توانا تصریح کرد: با ایجاد کمیته‌های تخصصی، تفویض اختیارات مناسب، افزایش نظارت بر واحدهای اجرایی و ارائه خدمات غیرحضوری، فرهنگ خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان در سایه تکریم آنان در بیمه کوثر دنبال می‌شود.

وی خدمتگزاری به همه اقشار جامعه را همسو با شعار شرکت «کوثر، خیر کثیر» دانست و خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی مردم برای استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین و ارائه مشاوره‌های تخصصی نمایندگان و همچنین تسریع در روند پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان موجب جلب اعتماد مردم و کاهش دغدغه آنان در شرایط بحرانی می‌شود.

مدیرعامل بیمه کوثر ضمن ارائه عملکرد شرکت در سال قبل و میزان سود خوب شرکت در شش ماهه امسال، شبکه فروش را به تلاش بیشتر برای جذب بازارهای با ریسک مناسب در رشته‌های مختلف طبق شرایط محیطی فراخواند و خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی نمایندگان استان از طریق تبادل تجربه و دانش در بین خود نمایندگان استان‌ها در موضوعات مختلف می‌تواند کمک شایانی به افزایش سهم بیمه کوثر از بازار بزرگ استان آذربایجان‌شرقی کند.

ابوالفضل آقادادی در پایان اظهار کرد: امید است با تلاش، همکاری و تقویت روحیه انجام کارهای تیمی در میان اعضای خانواده بیمه کوثر دستیابی به دو هدف اصلی شرکت، افزایش رضایت مشتریان و سودآوری، هموار شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.