به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی و هیئت همراه برای بررسی عملکرد سرپرستی استان اردبیل در این استان حضور یافت و شنونده دغدغههای شبکه فروش و همکاران این سرپرستی بود.
ایشان در این نشست صمیمی ضمن اشاره به تکریم مشتریان، افزایش سهم از بازار و فروش بیشتر یادآور شد: رمز موفقیت بیمه کوثر داشتن سرمایههای انسانی یار و یاور است که همکاران و شبکه فروش در هر شرایطی برای رشد و بالندگی شرکت تلاش میکنند.
وی همچنین با تاکید بر ارزشهای سازمانی عنوان نمود: باید با رفتار و عملکرد حرفهای خوب و مناسب بهطور مستمر با بیمهگزاران در تعامل باشیم که همین امر باعث تقویت برند کوثر و رضایتمندی مشتریان میشود.
در پایان این دیدار مدیر عامل بیمه کوثر در فضایی دوستانه با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش به گفتوگو نشست.
تیم فوتبال ایران با برتری دشوار سه بر دو مقابل قرقیزستان در بیشکک، یک قدم…
نمایشگاهی با عنوان «پرتویی از روی دوست» با محوریت نگاهی گذرا به زندگی مقام معظم…
همراه اول امروز با برگزاری مانوری عملیاتی روی شبکه یکی از دورترین استانهای کشور از…
معاون ارزی بانک مرکزی در نشست با فعالان اقتصادی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن…
شقایق حسینپور سرپرست مدیریت بیمههای مسئولیت و حملونقل بیمه سرمد در مصاحبه ای با روابط…
حجتالاسلام سید جواد حسینی کیا، نماینده و نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای…