Categories: بانک و بیمه

سرپرست بیمه ایران از پایانه خسارت شرق تهران بازدید کرد

سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران در ادامه بازدید از شعبه های خسارتی از شعبه شرق تهران بازدید و بر لزوم حضور مدیران در واحد‌های خسارتی با رویکرد دلسوزانه و مشفقانه تاکید کرد.
مبرقعی با بیان اهمیت ارتباط بین واحد‌های صدور و خسارت گفت: تعامل بین واحد‌های پرداخت خسارت با نمایندگان می تواند برای دریافت بازخورد خدمات به بیمه گزاران بسیار موثر باشد چرا که نمایندگان در ارتباط با بیمه گزاران خود خیلی زود متوجه می شوند که آیا ایشان از خدمات داده شده راضی هستند یا خیر؟ آیا اقناع شده اند با خیر؟ اگر بیمه گزار مشکلاتی مانند کم بیمه شدگی داشته باشد با هدایت نماینده می توان این مشکل را رفع کرد و رضایت بیمه گزار را هم به دست آورد. من برای اجرایی شدن این ارتباط واحد پرداخت خسارت و صدور ،خصوصا نمایندگان، از امور شعب و نمایندگان توقع جدی دارم.
عضو هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد:اگر می خواهیم برند شرکت بیمه ایران اتقا یابد و نسبت های مالی بهبود پیدا کند باید روش های پرداخت خسارت را بهینه کنیم. باید با مدیریت مشارکتی، وفاداری کارکنان و انسجام میان کارکنان و مدیران را ایجاد کنیم و ضمن برقراری نظارت دلسوزانه  فراموش نکنیم چند درصد کاهش در نسبت خسارت بیمه های اتومبیل با پرتفوی چند رشته بیمه ای برابری می کند.
مبرقعی با تاکید بر نظارت مدیران و همراهی با کارکنان در اقناع سازی مردم  و با اشاره به این که برای خدمت موثر وقت کم داریم گفت:مدیران برای نظارت و کنترل نسبت های خسارت و اقناع و رضایت مردم، باید دغدغه داشته باشند و لازم است به طور مستمر در فرآیندهای خسارتی با رویکرد دلسوزانه و مشفقانه حاضر شوند. از مدیران انتظار داریم بیشتر در واحد‌های خسارت حضور پیدا کنند. اساسا حضور سرپرست شرکت در شعبه های خسارتی که مستقیم با مردم ارتباط دارند، پیام دارد و امیدوارم مدیران این پیام را دریافت نمایند.
او با بیان اینکه اگر بتوانیم برای رفع دغدغه مردم و همکاران قدم مفیدی برداریم در آینده از یادآوری این روزها لذت می بریم، تصریح کرد: باید به دنبال کاهش مراجعه مردم برای دریافت خدمات باشیم. سامانه ایران من در بخش خسارت اتومبیل و سیار مورد توجه شاخص قرار بگیرد. هدف اصلی شرکت پاسخگویی برخط و کاهش مراجعه مردم با استفاده از شیوه های نوین است.
سرپرست بیمه ایران اضافه کرد: در بازدید مدیران از واحد‌های تحت سرپرستی باید کارمندان پرتلاش که سالها وفاداری خود به شرکت را اثبات کردند به عنوان الگو معرفی و تشویق شوند. قطعا این انتخاب آنها را نسبت به خدمت در واحد خسارتی امیدوارتر می کند و می توانند با انتقال تجربه کاری خود به دیگران در موضوع تربیت جانشین نیز نقش داشته باشند.
در این بازدید که ۴ساعت به طول انجامید مبرقعی ضمن حضور در محوطه شعبه شرق تهران با مراجعین دیدار و از نزدیک روند خدمت رسانی به ایشان را مورد بررسی و دستور لازم را برای تسریع در انجام امور مردم و بهبود وضعیت ساختمان شعبه صادر کرد.

فتحنایی

Recent Posts

فاز دوم گازی نیروگاه شماره ۲ سیکل ترکیبی ۵۴۶ مگاواتی چادرملو سنکرون شد

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از اتمام زودهنگام و سنکرون‌سازی فاز دوم نیروگاه سیکل…

11 ساعت ago

مدیران کار استان خوزستان میهمان شرکت پتروشیمی مارون

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مسئولان این اداره‌کل…

11 ساعت ago

روش‌های جدید کلاهبرداری/درخواست پلیس از مراجع قضایی درباره نشر آگهی در پلتفرم‌های داخلی

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از مراجع قضائی خواست تا فعالیت اپلیکیشن‌های آگهی…

11 ساعت ago

صادرات ۸۰ هزارتن تخم مرغ از ابتدای سال به بازار‌های هدف

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: براساس آخرین آمار از ابتدای سال تاکنون ۸۰…

11 ساعت ago

رکورد مصرف گاز جهان شکسته می‌شود

آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) پیش‌بینی کرد با تشدید رقابت میان آسیا و اروپا برای گاز…

11 ساعت ago

تکمیل مسکن حمایتی شهرهای جدید با رفع موانع در اولویت قرار دارد

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از شهر جدید مهستان با تاکید بر اینکه…

11 ساعت ago