×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در مراسم معارفه و تودیع رئیس اداره امور شعب استان بوشهر ، ضمن تقدیر ازتلاش  داریوش زراعتگر رئیس سابق اداره امور شعب بوشهر  گفت: اکنون  نه دهه  از فعالیت نخستین شعبه بانک ملی ایران در استان بوشهر می گذرد که فعالیت این شعبه در استان ، نشان از توجه ویژه بانک ملی ایران  و نگاه حمایتی و توسعه ای به  استان بوشهر بوده است .

 محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در ادامه سخنان خود اظهار کرد: استان بوشهر با برخورداری از صنایع پتروشیمی و همچنین استقرار صنایع نفت و گاز اکنون جایگاه ویژه در اقتصاد کشور دارد که بانک ملی ایران  نیز به فراخور این جایگاه، همواره در کنار صنعت گران و تولید کنند گان این استان بوده است.

معاون امور شعب بانک و بازاریابی منطقه دو کشور به وجود نیروهای توانمند و شایسته در استان اشاره کرد و گفت:  با وجود نیروهای با تجربه  و کارآمد انتخاب مدیریت جدید در این اداره  امور شعب کار آسانی نبوده است و انتظار می رود که مدیریت جدید این استان با توجه به بار سنگین مسئولیتش از تجربیات مدیران و کارشناسان امر  در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی استان بیش از پیش گام بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان  خود با اشاره به افتتاح  اولین شعبه بانکداری شرکتی در تهران گفت: این شعب با هدف ارائه خدمات به صورت یکپارجه و زیر یک سقف و جهت تامین نیاز شرکت ها افتتاح شده است و باهمین رویکرد امکان افتتاح این شعب در استان بوشهر و به فراخور ظرفیت در عسلویه و بوشهر وجود دارد تا بتوانیم در کنار جذب منابع به تکالیف اجتماعی در این  استان به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

نجف زاده  با تاکید بر ضرورت توجه به ویژه به ظاهر و منظر شعب بانک های ملی ایران در استان بوشهر افزود: رشد متوزان در همه شعب استان بوشهر باید بخوبی محقق شود که لازمه تحقق این مهم کسب رشد ۲۸ درصدی تا پایان ماه جاری است.


وی در پایان سخنان خود انتصاب داریوش زراعتگر به عنوان مشاور معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور را تبریک گفت و برای دادخواه تهرانی سرپرست جدید اداره امور شعب بانکی ملی در استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

 در این مراسم حسن کاظمی بیان کرد: مهم ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن است و کارکنان بانک ملی ایران همواره به عنوان متعهد ترین و پرتلاش ترین کارکنان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و همواره در جهت رضایت مردم و مشتریان خود گام بر می دارند .

​​  ایشان در ادامه سخنان خود به رفع مشکلات معیشتی کارکنان اشاره کرد و گفت: اقدامات قابل توجهی پیش بینی شده تا درخواست های آنان به شکل مطلوب تری تامین شود.

بانک ‌ها برای احیاء واحدهای تولید راکد در استان بوشهر پیشگام شوند


در ادامه این مراسم علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: شبکه بانکی کشور نقشی مهم و راهبردی در تامین مالی پروژه های اقتصادی دارد و همچنین نهادی تاثیرگذاری در عرصه های اقتصاد خرد و کلان کشور محسوب می‎شوند؛ از سوی دیگر در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال “تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین” نام نهاده شده نقش بانک ها در تحقق این شعار بیش از پیش مهم و حائز اهمیت است.
باستین با اشاره به جایگاه بانک ملی ایران در استان اظهار کرد: بانک ملی ایران  نقش بسیار موثری در هم راستایی سایر بانک ها در جهت تحقق اقتصادی استان دارد و از لحاظ رتبه بندی علمی نیز جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است که این ظرفیت ایجاب می کند تا این بانک نقش محوری خود را در شناسایی ، احصاء مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه آنها به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را ایفاء کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: مجموع منابع موردنیاز طرح های تولیدی، زیرساختی و پیشران تولید استان بوشهر حدود ۱۹۰ هزار میلیارد تومان است که امید است بانک ها برای تامین آن اهتمام جدی داشته و سهم خود را بخوبی ایفا کنند تا جهش مطلوبی در اقتصاد کشور محقق شود.

تکریم ارباب رجوع، تسریع و تسهیل بخشی به درخواست های مشتریان


​ در ادامه این مراسم داریوش زراعتگر رئیس سابق اداره امور شعب استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب و برنامه ها و اقدامات انجام شده در راستای ارتقای اداره امور شعب به استفاده از ایده های کارکنان و توجه به درخواست های مشتریان اشاره کرد و گفت: برای ارتقای این اداره امور شعب برنامه های مختلفی در نظر گرفته شد که در گام نخست برای تحقق رسالت یاد شده چهار کارگروه کاری در چهار سرفصل شاخص عملکردی مدیریت منابع ومصارف، شاخص وصول مطالبات، توسعه منابع استانی و سودآوری و همچنین تشکیل اتاق فکر با هدف استفاده از ایده های کارکنان خلاق و مشتریان مطرح و عملیاتی شد .
وی عنوان کرد: ظرف چند سال اخیر بانک ملی ایران  در احداث ۶ مدرسه در استان بوشهر مشارکت داشته که این یکی از نمونه های بارز در تحقق مسئولیت اجتماعی بانک در استان بوشهر بوده است که چهار مورد آن به بهره برداری رسیده و ۲ مورد آن نیز همچنان در مرحله احداث قرار دارند.

برخورد حرفه ای و صمیمانه کارکنان با مشتریان مهم ترین شیوه بازاریابی

در پایان این مراسم محسن دادخواه تهرانی سرپرست جدید اداره امور شعب استان بوشهر گفت: کسب و کار ما در بانک گروهی وتیمی است و در این عرصه بدون تردید بانکی موفق تر خواهد بود که بتواند خود را با تغییرات محیطی وفق داده و برای برآورده کردن نیازهای مشتریان با چالاکی و مهارت بیشتر عمل کند که این مهم بدون همکاران و کارشناسان محقق نخواهد شد.
تهرانی در پایان سخنان خود گفت: اعتقاد دارم اگرچه بازاریابی محیطی امری اجتناب ناپذیر است اما هنوز بهترین شیوه بازاریابی از دل شعب و برخورد حرفه ای و صمیمانه کارکنان با مشتریان صورت می گیرد.

گفتنی است  محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ۲ کشور و حسن کاظمی معاون منابع انسانی در پایان این سفر از شعب نیروگاه برق اتمی ، دادگستری و سنگی بوشهر  و همچنین دوایر اداره  امور بازدید و با کارکنان گفت و گو کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.