×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
سرپرست واحد منابع انسانی پتروشیمی فارابی معارفه شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فارابی آئین تودیع و معارفه سرپرست منابع انسانی شرکت با حضور دکتر کفایتمند غیور مدیرعامل و عضو هیات مدیره، دکتر زارع معاونت اداری و مالی شرکت پتروشیمی فن آوران، مهندس تنوره مدیر مجتمع و جمعی از روسا و سرپرستان شرکت برگزار گردید.

دکتر کفایتمند غیور در ابتدای جلسه با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه شرکت نیروهای کارآمد و توانمند است، گفت: یکی از حساس ترین و تخصصی ترین کارها مدیریت منابع انسانی می باشد و البته در این زمینه چالشهای زیادی وجود دارد که امیدوارم همکاران در این واحد تمام تجربه و دانش خود را در راستای پیشرفت و بهبود امور شرکت بکارگیرند.

ایشان با تشکر از زحمات مهندس سروری در واحد منابع انسانی افزود: حرکت از شرایط موجود به سمت شرایط مطلوب ضرورت مدیریتی شرکت در ادامه مسیر تعالی می باشد که با شناختی که از تجربه و درایت آقای محسن استاداسماعیل دارم امیدوارم که در این راستا عملکرد موفقی داشته باشد.

در ادامه این جلسه دکتر زارع معاون اداری و مالی پتروشیمی فن آوران با اعلام خرسندی از حضور درجمع صمیمی و باقدمت پتروشیمی فارابی و آرزوی موفقیت تیم مدیریتی جدید گفت: ما در مجموعه های وابسته به وزارت کار و رفاه اجتماعی خدمتگزار ۵۰ میلیون کارگر زحمتکش ایرانی هستیم و همگی مدیون تلاش و زحمات قشر شریف کارگران می باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.